آمار

تعداد نشریات24
تعداد شماره‌ها457
تعداد مقالات3,546
تعداد مشاهده مقاله5,142,849
تعداد دریافت فایل اصل مقاله2,327,157

1.

چارچوب مفهومی منتورینگ سرگروه‌های آموزشی در جهت توسعه حرفه‌ای معلمان دوره آموزش ابتدایی

صفحه 1-24
فاطمه عنایتی زاده؛ داود قرونه

2.

پدیدارنگاری تجارب معلمان ابتدایی در فرآیند تغییر آموزشی با نظر به رویکرد مایکل فولن

صفحه 25-47
فاطمه سادات بیطرفان؛ مرضیه دهقانی؛ رضوان حکیم زاده؛ رضا محمدی چابکی

3.

مقایسه شایستگی های نومعلمان پذیرفته شده از طریق دوره های 4 ساله و ماده 28 اساسنامه دانشگاه فرهنگیان از منظر مدیران مدارس استان اصفهان

صفحه 49-71
حمید رفیعی افوسی؛ مهدی نوید ادهم؛ رضا ساکی

4.

شناسایی دلالت‌های نظریه ارتباط‌گرایی در برنامه‌درسی کارورزی در دانشگاه ‌فرهنگیان و طراحی یک الگوی مطلوب

صفحه 73-92
بهاره کاوه سامانی؛ افسانه کلباسی؛ اشرف میرحیدری

5.

شناسایی و تعامل مولفه های سبک های رهبری و ابعاد توسعه کارآفرینی در دانشگاه ها

صفحه 93-105
سمیه علیمحمدی؛ امینه احمدی؛ مجتبی معظمی

6.

ارائه مدل به منظور ارتقای تعامل والدین با مدرسه و نقش آن در پیشرفت آموزشی فرزندان: رویکردی آمیخته

صفحه 107-124
فریبا آگاه؛ محمدعلی نادی؛ فریبا کریمی

7.

اثربخشی الگوی طراحی یادگیری الکترونیکی تلفیقی بر عملکرد تحصیلی دانشجویان دانشگاه فرهنگیان

صفحه 125-136
محمد زارع؛ محمد رضا نیلی؛ خدیجه علی آبادی؛ اسماعیل زارعی زوارکی؛ محمد عسگری

8.

واکاوی ویژگی ها و ابعاد آموزش هوشمند با استفاده از مرور نظام مند و فراترکیب

صفحه 137-156
سارا الماسی زاده؛ حسین خنیفر؛ امین فرجی ملایی؛ ناهید نادری بنی

9.

تحلیل محتوای کتاب تفکر و سواد رسانه‌ای دوره متوسطه بر اساس آموزش ارزیابی انتقادی پیام‌ها

صفحه 157-176
حسین کدخدائیان آرانی؛ فرزانه واصفیان؛ بدری شاه طالبی

10.

تبیین رویکرد زمینه محور در برنامه درسی علوم تجربی پایه ششم

صفحه 177-189
پرویز انصاری راد؛ اکرم صفری

11.

بررسی تأثیر ابعاد استقرار سازمان مربی‌گرا بر یادگیری سازمانی در پردیس‌ها و مراکز آموزش عالی دانشگاه فرهنگیان

صفحه 191-212
تکتم ثقفی؛ محمود قربانی؛ نازیا سادات ناصری

12.

تعیین‌کننده‌های خستگی عاطفی معلمان: فراترکیب

صفحه 213-232
سید مهدی سرکشیکیان؛ مهناز عسکریان؛ معصومه بختیاری زاده

13.

طراحی الگوی تربیت حرفه ای دانشجویان دانشگاه فرهنگیان براساس مبانی معرفت شناختی تعلیم و تربیت اسلامی

صفحه 233-252
سیروس مرادی؛ فهیمه انصاریان؛ عباس قلتاش؛ اکبر مولایی؛ پری سوسهابی

14.

آموزش فلسفه در مدارس ابتدایی و تأثیر آن بر خلاقیت و پیشرفت تحصیلی

صفحه 253-271
یونس صحرانورد نشتیفان؛ صلاح الدین ابراهیمی؛ مریم رشیدنهال

15.

شناسایی و تبیین چارچوب قدرت‌پذیری‌ معلمان در برنامه‌های درسی در راستای توسعه مفهوم "خودِ معلمی" در محیط آموزشگاهی

صفحه 273-295
رضا معصومی نژاد؛ قهرمان مددلو؛ مهسا محمودی؛ اسما صادقلو؛ سارا کاشانیان

16.

اثربخشی الگوی تدریس چرخه ای ۹مرحله ای (9E) در تدریس علوم بر نگرش نسبت به علوم دانش آموزان (با نقش تعاملی جویادگیری)

صفحه 297-312
حورا صدرائی؛ شهرام واحدی؛ رحیم بدری گرگری؛ اسکندر فتحی آذر

17.

بررسی عناصر زیبایی شناختی (رنگ، نور و فرم) در طراحی فضای آموزشی مراکز پیش از دبستان بر اساس دستورالعمل سازمان بهزیستی کشور و تطبیق با استانداردهای موجود

صفحه 313-326
طیبه میراحمدی؛ لیلا محمدی

18.

بررسی اثربخشی برنامه آموزش کارکردهای اجرایی برای معلمان دوره ابتدایی بر شایستگی‌های حرفه‌ای آنان

صفحه 327-348
نگار حسینی بافقی؛ ملوک خادمی اشکذری؛ محمود تلخابی

19.

تحلیل چگونگی بازنمایی ساحت سیاسی- اجتماعی سند تحول بنیادین در کتاب مطالعات اجتماعی پایه ششم

صفحه 349-366
رشید احمدی فر؛ امیر حمیدی؛ دنیا پیرمرادی

20.

تأثیر واقعیت افزوده تلفن همراه بر فرایند یاددهی – یادگیری دانش آموزان مدرسه فرزانگان در آموزش مجازی درس زیست شناسی

صفحه 367-386
اعظم غلامی؛ لیلا عراقی سوگلی تپه


سامانه مدیریت نشریات علمی. طراحی و پیاده سازی از سیناوب