آمار

تعداد نشریات24
تعداد شماره‌ها457
تعداد مقالات3,540
تعداد مشاهده مقاله5,123,264
تعداد دریافت فایل اصل مقاله2,308,703
مجد, امید, جیائو, لوتینگ. (1403). نقد و ارزیابی ساختار و محتوای کتاب آموزش زبان فارسی لی شیان براساس چارچوب نظری «لارسن فریمن» و «کِم» و «پنینگنون». نظریه و عمل در تربیت معلمان, 5(3), -. doi: 10.48310/rpllp.2024.16737.1154
امید مجد; لوتینگ جیائو. "نقد و ارزیابی ساختار و محتوای کتاب آموزش زبان فارسی لی شیان براساس چارچوب نظری «لارسن فریمن» و «کِم» و «پنینگنون»". نظریه و عمل در تربیت معلمان, 5, 3, 1403, -. doi: 10.48310/rpllp.2024.16737.1154
مجد, امید, جیائو, لوتینگ. (1403). 'نقد و ارزیابی ساختار و محتوای کتاب آموزش زبان فارسی لی شیان براساس چارچوب نظری «لارسن فریمن» و «کِم» و «پنینگنون»', نظریه و عمل در تربیت معلمان, 5(3), pp. -. doi: 10.48310/rpllp.2024.16737.1154
مجد, امید, جیائو, لوتینگ. نقد و ارزیابی ساختار و محتوای کتاب آموزش زبان فارسی لی شیان براساس چارچوب نظری «لارسن فریمن» و «کِم» و «پنینگنون». نظریه و عمل در تربیت معلمان, 1403; 5(3): -. doi: 10.48310/rpllp.2024.16737.1154


سامانه مدیریت نشریات علمی. طراحی و پیاده سازی از سیناوب