| تعداد نشریات | 25 |
| تعداد شمارهها | 493 |
| تعداد مقالات | 3,835 |
| تعداد مشاهده مقاله | 5,579,209 |
| تعداد دریافت فایل اصل مقاله | 2,688,014 |
| 1. | تحلیل محتوا کتاب فارسی سوم ابتدایی برحسب میزان توجه به مؤلفههای سرمایه فرهنگی | |
| فاطمه زارعان آدرمنابادی | ||
| 2. | آموزش املای فارسی و مشکلات آموزش آن به دانش آموزان | |
| صفحه 19-33 | ||
| پرویز شیبانی؛ مجتبی غوطه ور | ||
| 3. | بررسی همآیندهای واژگانی در ترکیبهای عطفی فارسی و لزوم آموزش آنها به زبان آموزان خارجی | |
| سعید صفری | ||
| 4. | نقد و ارزیابی ساختار و محتوای کتاب آموزش زبان فارسی لی شیان براساس چارچوب نظری «لارسن فریمن» و «کِم» و «پنینگنون» | |
| امید مجد؛ لوتینگ جیائو | ||
| 5. | بررسی میزان توجه به شاخصهای تربیت اخلاقی در کتب نگارش فارسی دوره ابتدایی | |
| امین گلشن؛ نیما صادقزاده بلیل؛ محسن نوبخت | ||
| 6. | نقش ساختارهای فرهنگی در تکوین آثار ادبی | |
| صفحه 91-102 | ||
| ارکان عبدالله محمود؛ تیمور مالمیر؛ نجم الدین رستم یونس | ||