آمار

تعداد نشریات24
تعداد شماره‌ها455
تعداد مقالات3,534
تعداد مشاهده مقاله5,095,607
تعداد دریافت فایل اصل مقاله2,289,753
حسنی طیبی, فاطمه, مقامی, حمیدرضا, عالی, آمنه. (1403). طراحی و اعتباریابی الگوی آموزشی مبتنی بر رویکرد مونته ‏سوری به منظور شکل‏ گیری مفهوم (عدد) در دانش‏ آموزان پایه اول ابتدایی. نظریه و عمل در تربیت معلمان, 10(18), 259-275. doi: 10.48310/itt.2025.3959
فاطمه حسنی طیبی; حمیدرضا مقامی; آمنه عالی. "طراحی و اعتباریابی الگوی آموزشی مبتنی بر رویکرد مونته ‏سوری به منظور شکل‏ گیری مفهوم (عدد) در دانش‏ آموزان پایه اول ابتدایی". نظریه و عمل در تربیت معلمان, 10, 18, 1403, 259-275. doi: 10.48310/itt.2025.3959
حسنی طیبی, فاطمه, مقامی, حمیدرضا, عالی, آمنه. (1403). 'طراحی و اعتباریابی الگوی آموزشی مبتنی بر رویکرد مونته ‏سوری به منظور شکل‏ گیری مفهوم (عدد) در دانش‏ آموزان پایه اول ابتدایی', نظریه و عمل در تربیت معلمان, 10(18), pp. 259-275. doi: 10.48310/itt.2025.3959
حسنی طیبی, فاطمه, مقامی, حمیدرضا, عالی, آمنه. طراحی و اعتباریابی الگوی آموزشی مبتنی بر رویکرد مونته ‏سوری به منظور شکل‏ گیری مفهوم (عدد) در دانش‏ آموزان پایه اول ابتدایی. نظریه و عمل در تربیت معلمان, 1403; 10(18): 259-275. doi: 10.48310/itt.2025.3959


سامانه مدیریت نشریات علمی. طراحی و پیاده سازی از سیناوب