آمار

تعداد نشریات24
تعداد شماره‌ها457
تعداد مقالات3,546
تعداد مشاهده مقاله5,142,807
تعداد دریافت فایل اصل مقاله2,327,144

1.

مرور نظام‌مند ویژگی‌های برنامه درسی تربیت شهروند دیجیتال

صفحه 1-19
حمیدرضا اطهری نیا؛ محمدعلی رستمی نژاد؛ محسن آیتی

2.

مدل‌یابی شاخص‌های ارزیابی عملکرد نظام آموزشی در اجرای سند تحول بنیادین

صفحه 21-32
محمّد عظیمی؛ نسرین مهدوی؛ کمال نصرتی هشی؛ امین گلشن

3.

تأثیربه‌کارگیری بازنمایی‌های چندگانه برتدریس معلمان ریاضی براساس نظریه سولو درمبحث معادله و معادله خط

صفحه 33-50
وحید عالمیان؛ رضا خلیلی

4.

نقش واسطه‌ای روابط مبتنی بر اعتماد در توسعه فردی نومعلمان تربیت‌بدنی شهر تهران

صفحه 51-63
شهرام نظری؛ فرحناز نوری فرد

5.

نگرش معلمان، دانش‌آموزان و والدین نسبت به استفاده از سوابق تحصیلی در سنجش داوطلبان ورود به دانشگاه‌ها

صفحه 65-85
جلیل یونسی؛ ئاسو مجتهدی؛ عنایت‌اله زمانپور

6.

طراحی الگوی اقتصاد در آموزش شیمی با تأکید بر مؤلفه های اقتصاد دانش بنیان (مورد مطالعه: معلمان شیمی شهرستان های استان تهران)

صفحه 87-114
وحید امانی؛ زکیه اکرمی؛ میلاد ساکی

7.

رابطه بین مالکیت روان‌شناختی با خلق دانش و گشودگی به تغییر در معلمان تربیت‌بدنی

صفحه 115-129
علی چوری؛ آرین جامعی؛ ناصر بای

8.

بررسی نقش مدیران مدارس به عنوان رهبران یادگیری در تشکیل اجتماعات حرفه‌ای معلمان

صفحه 131-146
منیره زمانی؛ بیژن عبدالهی؛ حسن رضا زین ابادی؛ عبدالرحیم نوه ابراهیم

9.

ارزیابی سواد مالی دانش‌آموزان دختر و پسر پایه نهم در جهت توسعه حرفه‌ای معلمان ریاضی

صفحه 147-166
مریم شایان؛ نرگس یافتیان

10.

بررسی اثربخشی آموزش توانمندی‌‌منش بر ذهن‌آگاهی و تعهد سازمانی معلمان دوره ابتدایی

صفحه 167-182
فاطمه میرزازاده؛ کاظم برزگر بفروئی؛ حسین حسنی

11.

تبیین مولفه های صلاحیت و اثربخشی نومعلمان: غیر از ماده 28

صفحه 185-203
مرزبان ادیب منش

12.

بررسی پدیدارشناسانه انتظارات و تجربیات معلمان از آماده سازی آنان در راستای سند تحول بنیادین آموزش و پرورش

صفحه 205-219
میترا دهنوی؛ حسین جعفری ثانی؛ مرتضی کرمی؛ مهرناز سادات رضوانیان

13.

مطالعه تطبیقی تجارب کشورهای‌پیشرو در زمینه آموزش بین‌المللی

صفحه 221-243
محمد رضا یوسف زاده چوسری؛ اسداله راخداپور

14.

بازتولید فرهنگ ملی در نظام آموزشی به واسطه ی ظرفیت های نمایش خلاق

صفحه 245-258
مریم سلیمی؛ مهرداد صادقی؛ صادق رشیدی؛ علی رشیدپور

15.

طراحی و اعتباریابی الگوی آموزشی مبتنی بر رویکرد مونته ‏سوری به منظور شکل‏ گیری مفهوم (عدد) در دانش‏ آموزان پایه اول ابتدایی

صفحه 259-275
فاطمه حسنی طیبی؛ حمیدرضا مقامی؛ آمنه عالی

16.

چالش‌ها و فرصت های تربیتی و حرفه‌ای در عصرهوش مصنوعی: الزامات و اقتضائات مدارس

صفحه 277-288
فرهاد علیپور

17.

اثربخشی آموزش به روش نقشه مفهومی با ایکس مایند بر پردازش شناختی، لذت یادگیری و عملکرد تحصیلی درس تاریخ

صفحه 289-303
فاطمه میراحمدی؛ سیروس منصوری؛ مسعود اسدی

18.

شناسایی و اعتبارسنجی فرصت ها و شرایط و نیازهای آموزشی معلمان در جهت توسعه-حرفه‌ای و ارتقاء کیفیت تدریس

محمدحسین زارعی؛ شیما دورقی نجمی


سامانه مدیریت نشریات علمی. طراحی و پیاده سازی از سیناوب