 
				| تعداد نشریات | 25 | 
| تعداد شمارهها | 493 | 
| تعداد مقالات | 3,836 | 
| تعداد مشاهده مقاله | 5,623,084 | 
| تعداد دریافت فایل اصل مقاله | 2,701,568 | 
| 1. | درک پدیدارشناسانه ی کنش اجتماعی در زندگی خوابگاهی دانشجویان دختر دانشگاه فرهنگیان | |
| صفحه 9-39 | ||
| افسانه وارسته فر؛ سیده فاطمه موسوی تازه آبادی | ||
| 2. | مقایسه ی مؤلفههای کامل گرایی، هوش هیجانی و سلامت روان دختران تیزهوش و عادی مقطع متوسطه ی شهر اصفهان | |
| صفحه 41-59 | ||
| فائزه ستوده فر؛ محمد سلطانی زاده؛ محسن لعلی دستجردی | ||
| 3. | رویکردهای مورد استفاده ی استادان دانشگاه برای مشارکت در فرایند برنامهریزی درسی | |
| صفحه 61-86 | ||
| زهرا کرمی؛ یحیی معروفی | ||
| 4. | تأثیر انگیزش فردی و سرمایه ی اجتماعی معلمان بر تمایل آن ها برای اشتراک گذاری دانش ضمنی و آشکار | |
| صفحه 87-113 | ||
| علی یاسینی؛ اردشیر شیری | ||
| 5. | تأثیر آموزش راهبردهای شناختی برکاهش اختلال یادگیری ریاضی در دانش آموزان پسر پایه ی دوم و سوم | |
| صفحه 115-127 | ||
| انور میری؛ بهرام ملکی | ||
| 6. | نقش باورهای معرفت شناختی در پیش بینی ابعاد اهمالکاری تحصیلی دانشجو-معلمان | |
| صفحه 129-145 | ||
| مهدی برزگر بفرویی؛ مهدی رحیمی؛ کاظم برزگر بفرویی | ||