 
				| تعداد نشریات | 25 | 
| تعداد شمارهها | 493 | 
| تعداد مقالات | 3,836 | 
| تعداد مشاهده مقاله | 5,624,974 | 
| تعداد دریافت فایل اصل مقاله | 2,701,894 | 
| 1. | نقش ویژگی های شخصیتی، کیفیت آموزشی و توانمندی فردی در نگرش به حرفۀ معلمی دانشجومعلمان | |
| صفحه 9-31 | ||
| اسماعیل بی باک؛ علیرضا بخشایش؛ کاظم برزگر بفرویی | ||
| 2. | نقش مؤلفه های سرمایه روانشناختی (امید، خوش بینی، تاب آوری و خودکارآمدی) و جهت گیری اهداف پیشرفت در پیش بینی اهمال کاری تحصیلی دانشجویان | |
| صفحه 33-52 | ||
| سعید مشتاقی؛ همام مؤیدفر | ||
| 3. | بررسی پیش نیازها و امکان سنجی اجرای نظام آموزش الکترونیکی در آموزش عالی | |
| صفحه 53-75 | ||
| مهدی محمودی؛ مختار یوردخانی | ||
| 4. | بررسی اثربخشی آموزش یادگیری مغزمحور بر یادگیری خودتنظیم دانش آموزان دختر پایة اول دبیرستان شهر یزد | |
| صفحه 77-94 | ||
| افسر خلیلی صدرآباد؛ صغری ابراهیمیقوام؛ حمیده رادمنش | ||
| 5. | شناسایی فرصت ها و چالش های درونی و بیرونی ورزش دانش آموزی استان خراسان رضوی | |
| صفحه 95-112 | ||
| الهام پیله ور مؤخر؛ محمد علایی؛ حسین پیمانی زاد | ||
| 6. | تأثیر قصه های قرآنی بر پیشرفت تحصیلی دانشآموزان | |
| صفحه 113-125 | ||
| lمحمد رضا شاه ابادی؛ قدسی احقر؛ سعید بهشتی | ||