| تعداد نشریات | 25 |
| تعداد شمارهها | 493 |
| تعداد مقالات | 3,836 |
| تعداد مشاهده مقاله | 5,613,492 |
| تعداد دریافت فایل اصل مقاله | 2,698,833 |
| 1. | چراییهای مفهوم حد و کاربرد آن | |
| صفحه 1-9 | ||
| علی ملخاصی | ||
| 2. | کنترل اثرراشبا و میدان مغناطیسی بر رفتار دینامیکی حالتهای اسپینی یک الکترون در یک نقطه کوانتومی دوبعدی ناهمسانگرد | |
| صفحه 10-21 | ||
| فاطمه امیری | ||
| 3. | درآمدی بر ضرورت آموزش" ریاضی فازی" به دانشجومعلمان دانشگاه فرهنگیان و معلمان ابتدایی | |
| صفحه 22-29 | ||
| شیوا مفاخری | ||
| 4. | تحلیل محتوای کتاب درسی ریاضی پایه نهم با تکنیک ویلیام رومی و طبقه بندی بلوم | |
| صفحه 30-39 | ||
| غلامحسین عسکری رباطی؛ زری خلیلی کلاکی | ||
| 5. | استفاده از راهبرد تشبیه در آموزش علوم | |
| صفحه 40-47 | ||
| مجید افشاری؛ علی اکبر ابن علی | ||
| 6. | تحلیل محتوای کتاب زیست شناسی سال دوازدهم تجربی بر اساس اهداف آموزشی مریل | |
| صفحه 48-57 | ||
| فاطمه ریاحی اصطهباناتی؛ لیلا رضائیان | ||