تعداد نشریات | 23 |
تعداد شمارهها | 388 |
تعداد مقالات | 2,997 |
تعداد مشاهده مقاله | 4,265,155 |
تعداد دریافت فایل اصل مقاله | 1,655,284 |
1. | چراییهای مفهوم حد و کاربرد آن | |
صفحه 1-9 | ||
علی ملخاصی | ||
2. | کنترل اثرراشبا و میدان مغناطیسی بر رفتار دینامیکی حالتهای اسپینی یک الکترون در یک نقطه کوانتومی دوبعدی ناهمسانگرد | |
صفحه 10-21 | ||
فاطمه امیری | ||
3. | درآمدی بر ضرورت آموزش" ریاضی فازی" به دانشجومعلمان دانشگاه فرهنگیان و معلمان ابتدایی | |
صفحه 22-29 | ||
شیوا مفاخری | ||
4. | تحلیل محتوای کتاب درسی ریاضی پایه نهم با تکنیک ویلیام رومی و طبقه بندی بلوم | |
صفحه 30-39 | ||
غلامحسین عسکری رباطی؛ زری خلیلی کلاکی | ||
5. | استفاده از راهبرد تشبیه در آموزش علوم | |
صفحه 40-47 | ||
مجید افشاری؛ علی اکبر ابن علی | ||
6. | تحلیل محتوای کتاب زیست شناسی سال دوازدهم تجربی بر اساس اهداف آموزشی مریل | |
صفحه 48-57 | ||
فاطمه ریاحی اصطهباناتی؛ لیلا رضائیان | ||