| تعداد نشریات | 25 |
| تعداد شمارهها | 495 |
| تعداد مقالات | 3,859 |
| تعداد مشاهده مقاله | 5,724,232 |
| تعداد دریافت فایل اصل مقاله | 2,727,409 |
| 1. | ارتقاء کیفیت آموزش خاصیت توزیعپذیری ضرب و یادگیری معنادار با استفاده از الگوی تدریس پیش سازماندهنده( درس پژوهی) | |
| صفحه 11-30 | ||
| حجت افتخاری؛ مریم مکی ابادی | ||
| 2. | ارزیابی میزان ارتباط محتوای درسی کتاب های علوم تجربی مقطع ابتدایی با گرایش های مختلف علوم پایه | |
| صفحه 31-45 | ||
| حسین فراست | ||
| 3. | تحلیل محتوای کتاب زیست شناسی دهم بر اساس تئوری هوش های چندگانه گاردنر و تأثیر تدریس مبتنی بر آن در میزان یادگیری | |
| صفحه 47-67 | ||
| محمدرضا قربانی؛ اعظم غلامی | ||
| 4. | رابطه مدیریت زمان با خلاقیت و خود تنظیمی دانش اموزان پایه ششم ابتدایی سعدآباد | |
| صفحه 69-90 | ||
| حسین افلاکی فرد؛ محمدرضا اکبری | ||
| 5. | پیشبینی هوش اجتماعی بر اساس سبک مطالعه و عملکرد تحصیلی دانشآموزان مقطع متوسطه دوم شهر شیراز | |
| صفحه 91-105 | ||
| محمد باصری؛ محمدرضا رستگار؛ احسان طالبی؛ مصطفی مزارعی | ||