تعداد نشریات | 24 |
تعداد شمارهها | 416 |
تعداد مقالات | 3,176 |
تعداد مشاهده مقاله | 4,538,766 |
تعداد دریافت فایل اصل مقاله | 1,889,143 |
1. | تأثیر روش آموزشی مبتنی بر وبکوئست بر یادگیری و میزان رضایت دانشجومعلمان از آن در درس طراحی آموزشی | |
صفحه 9-27 | ||
علیرضا بادله؛ عبدالحمید ثابتی | ||
2. | نظریه انتظار-ارزش و مدل FIT-Choice: چهارچوبی برای بررسی انگیزههای انتخاب شغل معلمی در دانشجومعلمان پردیس شهید بهشتی مشهد | |
صفحه 29-53 | ||
احمدرضا اقتصادی رودی | ||
3. | شناسایی عوامل تأثیرگذار بر اجرای آموزش بالینی دانشجومعلمان دانشگاه فرهنگیان و ارائه الگویی برای اجرای مؤثر آن | |
صفحه 55-85 | ||
نرجس رستگاری؛ نعمت الله موسی پور؛ فائزه ناطقی | ||
4. | شناسایی حوزهها، ابعاد و نشانگرهای کیفیت نظام تربیت معلم ایران | |
صفحه 87-107 | ||
علیرضا صادقی؛ اکبر هدایتی؛ الهه میثاقی فر | ||
5. | نقش و جایگاه تربیت فرهنگی در نظام تربیت معلم | |
صفحه 109-124 | ||
بابک شمشیری | ||
6. | بازنمایی تجارب موفقیت و ناکامی معلمان در ادامه تحصیل: تدوین یک نظریه دادهبنیاد | |
صفحه 125-147 | ||
ناصر شیربگی؛ جمال بار خدا | ||