 
				| تعداد نشریات | 25 | 
| تعداد شمارهها | 493 | 
| تعداد مقالات | 3,836 | 
| تعداد مشاهده مقاله | 5,623,083 | 
| تعداد دریافت فایل اصل مقاله | 2,701,568 | 
| 1. | مؤلفه های آزادسازی برنامه درسی با تأکید بر نقش معلم | |
| صفحه 1-23 | ||
| رضا معصومی نژاد؛ اسکندر فتحیآذر؛ فیروز محمودی؛ یوسف ادیب | ||
| 2. | کارایی جمعی معلم، جو مدرسه و خوشبینی علمی معلم در موفقیت تحصیلی دانشآموزان: سهم متغیر اثربخشی مدرسه | |
| صفحه 25-42 | ||
| سلیم بلوچ؛ طیبه وکیلی یکان؛ محمد حسنی؛ علیرضا قلعه ای | ||
| 3. | اثربخشی آموزش مهارت مقابله با استرس بر فرسودگی شغلی و پرخاشگری معلمان مقطع متوسطه در اهواز | |
| صفحه 43-64 | ||
| سیما پری زاده؛ محسن درکه؛ کیومرث بشلیده | ||
| 4. | مقایسه اثربخشی آموزش سرمایههای روانشناختی با خودتنظیمی هیجانی بر اشتیاق پایین دانشجومعلمان دختر دانشگاه فرهنگیان شهرکرد | |
| صفحه 65-85 | ||
| پروین فرج زاده؛ محمد نیکخواه؛ ابراهیم ربیعی؛ معصو مه مر دانی | ||
| 5. | روایتهای معلمان از مشکلات یادگیری دانشآموزان دوره ابتدایی | |
| صفحه 87-104 | ||
| احسان یوسفی؛ محسن نوبخت | ||
| 6. | نقش میانجی خودکارآمدی معلمان در رابطه بین سبکهای مدیریت کلاس و مهارتهای فراشناختی دانشآموزان | |
| صفحه 105-120 | ||
| پریسا اعرابی؛ ناصر محمدی احدآبادی | ||