تعداد نشریات | 23 |
تعداد شمارهها | 387 |
تعداد مقالات | 2,952 |
تعداد مشاهده مقاله | 4,230,712 |
تعداد دریافت فایل اصل مقاله | 1,617,806 |
1. | مفهومپردازی روش و مقایسه روششناختی رویکردهای کمّی و کیفی در پژوهشهای تربیت معلم | |
صفحه 9-39 | ||
نیما رحیمیان؛ کیوان صالحی | ||
2. | ساخت و اعتباریابی مقیاسی برای سنجش دانش محتوای آموزشگری دانشجومعلمان رشته آموزش ابتدایی | |
صفحه 41-71 | ||
فرزانه میکائیلی منیع؛ اسرین فرجی | ||
3. | تحلیل عوامل مؤثر بر علاقهمندی دانشجو- معلمان دانشگاه فرهنگیان استان کردستان به حرفۀ معلمی | |
ابراهیم محمدپور؛ ایلناز حیدری؛ فاطمه ازکات؛ سمانه جمشیدی | ||
4. | تبیین مدل پدیدارشناختی کسب مهارت در دیدگاه دریفوس و دلالتهای آن برای حرفه تدریس | |
محسن بهلولی فسخودی | ||
5. | اندازهگیری دانش موضوعی تربیتی ریاضی معلمان پایة سوم دوره ابتدایی | |
مسعود کبیری | ||
6. | تاثیر آموزش مهارت کارآفرینی در تغییر نگرش دانشجویان پسر دانشگاه فرهنگیان اهواز نسبت به درس کارورزی | |
مسعود صالحی شبلیزی | ||