| تعداد نشریات | 25 |
| تعداد شمارهها | 500 |
| تعداد مقالات | 3,903 |
| تعداد مشاهده مقاله | 5,991,426 |
| تعداد دریافت فایل اصل مقاله | 2,873,206 |
| 1. | مروری بر تأثیرات یادگیری خرد بر سطح یادگیری | |
| صفحه 1-8 | ||
| محمد ابراهیمی دباغ؛ مهدی ظفر حیدرپور | ||
| 2. | مروری بر بهکارگیری روش یادگیری مولد در آموزش فیزیک، مزایا و معایب | |
| صفحه 9-14 | ||
| احمد کمالیانفر؛ زهرا دادخواه؛ مطهره دشتی خویدکی | ||
| 3. | تأثیر استفاده از نرمافزار شبیهساز آزمایشهای فیزیک در یادگیری و نحوۀ عملکرد دانشآموزان | |
| صفحه 15-21 | ||
| افسون فرهومند | ||
| 4. | یادگیری مبتنی برکندوکاو (IBL) الگویی جهانی در آموزش مجازی نور | |
| صفحه 23-26 | ||
| فرهاد کریمی؛ منصور وصالی | ||
| 5. | تدریس درس فیزیک جدید به دانشجویان با رویکرد مبتنی بر استفاده از ماهیت علم | |
| صفحه 27-34 | ||
| فاطمه اربابی فر؛ سمیه ناظر دیلمی | ||
| 6. | شباهتها و تفاوتهای نظریههای یادگیری رفتارگرایی، شناختگرایی و برساختگرایی از دیدگاه شانک | |
| صفحه 35-50 | ||
| فاطمه اصغری؛ سیامک خادمی؛ منصور وصالی | ||
| 7. | مزایا و چالشهای آموزش مجازی | |
| صفحه 51-61 | ||
| اعظم سلیمانی؛ فاطمه اصغری | ||
| 8. | بررسی تأثیر آموزش پیشسازماندهندههای دانش ریاضی بر پیشرفت تحصیلی درس فیزیک دانشآموزان دورۀ دوم متوسطه | |
| صفحه 63-72 | ||
| حمید رضا وطن پور؛ پروانه ذوالفقاری؛ میترا ابراهیم زاده | ||