تعداد نشریات | 24 |
تعداد شمارهها | 416 |
تعداد مقالات | 3,176 |
تعداد مشاهده مقاله | 4,538,761 |
تعداد دریافت فایل اصل مقاله | 1,889,118 |
1. | مروری بر تأثیرات یادگیری خرد بر سطح یادگیری | |
صفحه 1-8 | ||
محمد ابراهیمی دباغ؛ مهدی ظفر حیدرپور | ||
2. | مروری بر بهکارگیری روش یادگیری مولد در آموزش فیزیک، مزایا و معایب | |
صفحه 9-14 | ||
احمد کمالیانفر؛ زهرا دادخواه؛ مطهره دشتی خویدکی | ||
3. | تأثیر استفاده از نرمافزار شبیهساز آزمایشهای فیزیک در یادگیری و نحوۀ عملکرد دانشآموزان | |
صفحه 15-21 | ||
افسون فرهومند | ||
4. | یادگیری مبتنی برکندوکاو (IBL) الگویی جهانی در آموزش مجازی نور | |
صفحه 23-26 | ||
فرهاد کریمی؛ منصور وصالی | ||
5. | تدریس درس فیزیک جدید به دانشجویان با رویکرد مبتنی بر استفاده از ماهیت علم | |
صفحه 27-34 | ||
فاطمه اربابی فر؛ سمیه ناظر دیلمی | ||
6. | شباهتها و تفاوتهای نظریههای یادگیری رفتارگرایی، شناختگرایی و برساختگرایی از دیدگاه شانک | |
صفحه 35-50 | ||
فاطمه اصغری؛ سیامک خادمی؛ منصور وصالی | ||
7. | مزایا و چالشهای آموزش مجازی | |
صفحه 51-61 | ||
اعظم سلیمانی؛ فاطمه اصغری | ||
8. | بررسی تأثیر آموزش پیشسازماندهندههای دانش ریاضی بر پیشرفت تحصیلی درس فیزیک دانشآموزان دورۀ دوم متوسطه | |
صفحه 63-72 | ||
حمید رضا وطن پور؛ پروانه ذوالفقاری؛ میترا ابراهیم زاده | ||