 
				| تعداد نشریات | 25 | 
| تعداد شمارهها | 493 | 
| تعداد مقالات | 3,836 | 
| تعداد مشاهده مقاله | 5,623,048 | 
| تعداد دریافت فایل اصل مقاله | 2,701,538 | 
| 1. | روش ترکیبی، رویکرد روشی لازم در ارتقا آموزش مسائل جدید جمعیتی ایران | |
| صفحه 7-32 | ||
| رضا نوبخت؛ علی قاسمی اردهائی؛ محمد غلامی | ||
| 2. | تحلیل محتوای کتب مطالعات اجتماعی پایههای ششم ابتدایی و هفتم متوسطه بر اساس ابعاد هوش هیجانی | |
| صفحه 33-53 | ||
| مرتضی گلشنی؛ عبدالحسین حیدری | ||
| 3. | تحلیل محتوای کتاب جغرافیای ایران پایه دهم مبتنی بر روش ویلیام رومی | |
| صفحه 55-81 | ||
| محمد معتمدی راد؛ زهرا زارع عصمت آباد | ||
| 4. | بررسی نقش آموزش از طریق کارگزارهای بومی و غیربومی اجتماعی شدن در مصرفگرایی (مطالعه: دانشآموزان دختر 13-18 ساله شهرستان شفت) | |
| صفحه 83-106 | ||
| مریم السادات حسینی فر؛ مریم رحیمی | ||
| 5. | تحلیل محتواى کتاب مطالعات اجتماعى دوره ابتدایی در سال تحصیلی 1400-1399 بر اساس میزان توجه به مؤلفههای هویت ملی | |
| صفحه 107-127 | ||
| پری مو سی پور میاندهی؛ محبوبه منصوری | ||
| 6. | نقش دسترسی به امکانات آموزشی بر بهبود پایگاه اجتماعی- اقتصادی افراد (موردمطالعه: دانشجویان دانشگاههای استان تهران) | |
| صفحه 129-159 | ||
| بهنام لطفی خاچکی | ||
| 7. | چکیده لاتین مقالات | |
| صفحه 161-168 | ||