آمار

تعداد نشریات23
تعداد شماره‌ها388
تعداد مقالات2,997
تعداد مشاهده مقاله4,266,222
تعداد دریافت فایل اصل مقاله1,656,257

1.

سخن سردبیر

صفحه 1-2
محمد عظیمی

2.

واکاوی رویکردهای یاددهی-یادگیری به منظورارائه الگوی مناسب شاگردپروری در دانشگاه فرهنگیان

صفحه 3-26
علی صحبت لو

3.

بررسی ابعاد و ویژگی‌های برنامه درسی بومی برای دانش آموزان دوره ابتدایی در مناطق دارای خرده فرهنگ

صفحه 27-42
شیوا جلایری لایین

4.

بررسی اعتیاد به فضای مجازی و رابطه‌ی آن با ویژگی‌های شخصیتی دانشجومعلمان دختر و پسر دانشگاه فرهنگیان

صفحه 43-56
علی اسدی؛ محمد عظیمی

5.

اهمیت و جایگاه عنصر زمان در برنامه درسی (مطالعه موردی: شبکه شاد)

صفحه 57-69
مجید کهرازهی؛ محمد علی پیرکمالی

6.

تلفیق هنر با آموزش علوم تجربی در دوره ابتدایی؛ با رویکرد ارزشیابی

صفحه 70-83
سیدمحمد سیدکلان؛ رزا حسین زاده

7.

روش تدریس تفکر جانبی در برنامه درسی دوره ابتدایی

صفحه 84-96
حسین عباسی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب