تعداد نشریات | 24 |
تعداد شمارهها | 416 |
تعداد مقالات | 3,176 |
تعداد مشاهده مقاله | 4,538,766 |
تعداد دریافت فایل اصل مقاله | 1,889,141 |
1. | سخن سردبیر | |
صفحه 1-2 | ||
محمد عظیمی | ||
2. | واکاوی رویکردهای یاددهی-یادگیری به منظورارائه الگوی مناسب شاگردپروری در دانشگاه فرهنگیان | |
صفحه 3-26 | ||
علی صحبت لو | ||
3. | بررسی ابعاد و ویژگیهای برنامه درسی بومی برای دانش آموزان دوره ابتدایی در مناطق دارای خرده فرهنگ | |
صفحه 27-42 | ||
شیوا جلایری لایین | ||
4. | بررسی اعتیاد به فضای مجازی و رابطهی آن با ویژگیهای شخصیتی دانشجومعلمان دختر و پسر دانشگاه فرهنگیان | |
صفحه 43-56 | ||
علی اسدی؛ محمد عظیمی | ||
5. | اهمیت و جایگاه عنصر زمان در برنامه درسی (مطالعه موردی: شبکه شاد) | |
صفحه 57-69 | ||
مجید کهرازهی؛ محمد علی پیرکمالی | ||
6. | تلفیق هنر با آموزش علوم تجربی در دوره ابتدایی؛ با رویکرد ارزشیابی | |
صفحه 70-83 | ||
سیدمحمد سیدکلان؛ رزا حسین زاده | ||
7. | روش تدریس تفکر جانبی در برنامه درسی دوره ابتدایی | |
صفحه 84-96 | ||
حسین عباسی | ||