 
				| تعداد نشریات | 25 | 
| تعداد شمارهها | 493 | 
| تعداد مقالات | 3,836 | 
| تعداد مشاهده مقاله | 5,623,048 | 
| تعداد دریافت فایل اصل مقاله | 2,701,535 | 
| 1. | سخن سردبیر | |
| صفحه 1-2 | ||
| محمد عظیمی | ||
| 2. | واکاوی رویکردهای یاددهی-یادگیری به منظورارائه الگوی مناسب شاگردپروری در دانشگاه فرهنگیان | |
| صفحه 3-26 | ||
| علی صحبت لو | ||
| 3. | بررسی ابعاد و ویژگیهای برنامه درسی بومی برای دانش آموزان دوره ابتدایی در مناطق دارای خرده فرهنگ | |
| صفحه 27-42 | ||
| شیوا جلایری لایین | ||
| 4. | بررسی اعتیاد به فضای مجازی و رابطهی آن با ویژگیهای شخصیتی دانشجومعلمان دختر و پسر دانشگاه فرهنگیان | |
| صفحه 43-56 | ||
| علی اسدی؛ محمد عظیمی | ||
| 5. | اهمیت و جایگاه عنصر زمان در برنامه درسی (مطالعه موردی: شبکه شاد) | |
| صفحه 57-69 | ||
| مجید کهرازهی؛ محمد علی پیرکمالی | ||
| 6. | تلفیق هنر با آموزش علوم تجربی در دوره ابتدایی؛ با رویکرد ارزشیابی | |
| صفحه 70-83 | ||
| سیدمحمد سیدکلان؛ رزا حسین زاده | ||
| 7. | روش تدریس تفکر جانبی در برنامه درسی دوره ابتدایی | |
| صفحه 84-96 | ||
| حسین عباسی | ||