تعداد نشریات | 23 |
تعداد شمارهها | 389 |
تعداد مقالات | 3,008 |
تعداد مشاهده مقاله | 4,294,835 |
تعداد دریافت فایل اصل مقاله | 1,682,958 |
1. | بهبود طراحی فعالیتهای یاددهی- یادگیری درس علوم دوره ابتدایی در راستای تحقق شایستگی دانش آموزان با رویکرد برنامه درسی میان رشتهای | |
صفحه 1-18 | ||
سیدمحمد سیدکلان؛ رعنا یعقوبی | ||
2. | مقایسه اثربخشی روش تدریس اکتشافی با بازخورد و سخنرانی به روش سنتی بر انگیزش دانشجویان دانشگاه فرهنگیان در آموزش مفاهیم پایه شیمی | |
صفحه 19-31 | ||
الهه کشاورز؛ مایده گرامی؛ محبوبه منصوری | ||
3. | تحلیل محتوای کتاب علوم تجربی چهارم ابتدایی (1402-1401) براساس روش ویلیام رومی | |
صفحه 32-40 | ||
رضا چندول | ||
4. | تحلیل محتوای کتاب های علوم تجربی دوره ی متوسطه اول از منظر مولفه های اصلاح الگوی مصرف و تولید | |
صفحه 41-50 | ||
کتایون حمیدی زاده؛ زهره خسروی | ||
5. | برنامه درسی قصد شده، اجراشده و کسب شده با تأکید بر پیامدهای حاصل از آنها دردرس علوم تجربی پایه چهارم مقطع ابتدایی | |
صفحه 51-71 | ||
سمیه فلاح تفتی | ||
6. | آموزش مبحث گیاهان با استفاده از اشعار و قصههای کودکانه و تأثیر آن بر پیشرفت درسی دانشآموزان پسر پایه دوم ابتدایی شهر یزد | |
صفحه 72-83 | ||
زهرا مهدیان | ||