آمار

تعداد نشریات23
تعداد شماره‌ها389
تعداد مقالات3,008
تعداد مشاهده مقاله4,294,835
تعداد دریافت فایل اصل مقاله1,682,958

1.

بهبود طراحی فعالیت‌های یاددهی- یادگیری درس علوم دوره ابتدایی در راستای تحقق شایستگی دانش آموزان با رویکرد برنامه درسی میان رشته‌ای

صفحه 1-18
سیدمحمد سیدکلان؛ رعنا یعقوبی

2.

مقایسه اثربخشی روش تدریس اکتشافی با بازخورد و سخنرانی به روش سنتی بر انگیزش دانشجویان دانشگاه فرهنگیان در آموزش مفاهیم پایه شیمی

صفحه 19-31
الهه کشاورز؛ مایده گرامی؛ محبوبه منصوری

3.

تحلیل‌ محتوای‌ کتاب‌ علوم‌ تجربی‌ چهارم‌ ابتدایی (1402-1401) براساس‌ روش‌ ویلیام‌ رومی

صفحه 32-40
رضا چندول

4.

تحلیل محتوای کتاب های علوم تجربی دوره ی متوسطه اول از منظر مولفه های اصلاح الگوی مصرف و تولید

صفحه 41-50
کتایون حمیدی زاده؛ زهره خسروی

5.

برنامه درسی قصد شده، اجراشده و کسب شده با تأکید بر پیامدهای حاصل از آنها دردرس علوم تجربی پایه چهارم مقطع ابتدایی

صفحه 51-71
سمیه فلاح تفتی

6.

آموزش مبحث گیاهان با استفاده از اشعار و قصه‌های کودکانه و تأثیر آن بر پیشرفت درسی دانش‌آموزان پسر پایه دوم ابتدایی شهر یزد

صفحه 72-83
زهرا مهدیان


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب