تعداد نشریات | 23 |
تعداد شمارهها | 389 |
تعداد مقالات | 3,009 |
تعداد مشاهده مقاله | 4,295,254 |
تعداد دریافت فایل اصل مقاله | 1,683,342 |
1. | ایجاد علاقه دانشآموزان به درس فیزیک: چالشی در انتظار بهبود وضعیت | |
صفحه 1-11 | ||
فروزان میرمسعودی | ||
2. | رویکرد چرخه یادگیری در آموزش علوم | |
صفحه 12-20 | ||
مجید افشاری | ||
3. | تحلیل محتوای کتاب علوم تجربی پایه چهارم مقطع ابتدایی براساس رویکرد سند تحول بنیادین با استفاده از روش پردازش اطلاعاتی آنتروپی شانون | |
صفحه 21-37 | ||
مژگان حکیمیان؛ مهناز خان فراشه؛ منصور دهقان منشادی | ||
4. | شیوه های آموزش علوم تجربی برای کودکان کم توان ذهنی | |
صفحه 38-46 | ||
حمیده پاک مهر؛ معصومه عزیزی | ||
5. | تربیت معلم و دلایل ایجاد رشته آموزش علوم تجربی (بایدها و ضرورت ها) | |
صفحه 47-55 | ||
پرویز انصاری راد؛ فریبا بشیری | ||
6. | مقایسه روش تدریس مشارکتی و روش تدریس سنتی در یادگیری درس زیست شناسی دانشآموزان دختر | |
صفحه 56-64 | ||
فاطمه میرصفی | ||