آمار

تعداد نشریات25
تعداد شماره‌ها481
تعداد مقالات3,756
تعداد مشاهده مقاله5,432,468
تعداد دریافت فایل اصل مقاله2,558,618

1.

طراحی و اعتباریابی الگوی مطلوب برنامه درسی مبتنی بر یادگیری پدیده محور در دانشگاه فرهنگیان

صفحه 16-1
رقیه علیزاده قیلو؛ حسین بقایی

2.

واکاوی صلاحیت‌های حرفه‌ای و شایستگی‌های معلمی دانشجو معلمان رشته آموزش الهیات دانشگاه فرهنگیان

صفحه 33-17
هاجر عاشوری نالکیاشری؛ طیبه تجری؛ معصومه بیات؛ شادمهر پاکزاد

3.

رابطه نگرش به فناوری آموزشی با خودکارآمدی دانشجو معلمان در فرایند تدریس

صفحه 52-34
محمد موسی شعبانیان؛ سامی رشیدی؛ رضا زعیمی

4.

بررسی تاثیر تلفیق فناوری واقعیت مجازی بر یادگیری دانش آموزان دوره ابتدایی در درس هنر

صفحه 67-53
رحیم مرادی؛ سرور شجاعی پژوه؛ معصومه السادات ابطحی

5.

تأثیر خودکارآمدیِ هوش مصنوعی بر قصد رفتاری معلمان برای استفاده از هوش مصنوعی در آموزش: نقش میانجی سودمندی ادراک شده و سهولت استفادة ادراک شده

صفحه 86-68
نیره حسینی

6.

تاثیر استفاده از سیستم تدریس خصوصی هوشمند شخصی سازی شده (ITS) بر انگیزه پیشرفت و خودکارآمدی تحصیلی دانش آموزان

صفحه 104-87
مهشید محمدی؛ مهدی واحدی؛ حمیدرضا مقامی

7.

رابطه مشارکت و حمایت مدیران با کارآمدی جمعی در مدرسه برای پیشگیری از قلدری: نقش میانجی جو مدرسه

صفحه 122-105
افضل اکبری بلوط‌بنگان؛ پریسا مسعودیان؛ طیبه یوسف زاده

8.

هم سنجی تاب آوری و رفتارهای قلدرانه در پسران 7 تا 12 سال با تجربه تروماتیک و بدون آن

صفحه 136-123
سهیل هاشمی؛ رضا شیبانی فر

9.

الگوی جاری برنامه های درسی دوره پیش دبستانی در مناطق روستایی و عشایر: مورد مطالعه پیش-دبستانی های ضمیمه مدارس ابتدایی

صفحه 161-137
میثم غلام پور؛ محمد محمودی بورنگ؛ سید احسان افشاری زاده

10.

تأثیر ذهن آگاهی بر خودنظم جویی تحصیلی با نقش میانجی عملکرد خانواده در بین دانش آموزان پایه ششم ابتدایی

صفحه 182-162
امید مددی؛ سمانه سلیمی؛ اله نظر علی صوفی

11.

تأثیر کاربرد هوش مصنوعی در تدریس بر توانمندسازی و خودکارآمدی معلمان ابتدایی

صفحه 204-183
فرییا درتاج؛ آزاد الله کرمی

12.

واکاوی تجارب زیسته معلمان دارای آسیب جسمانی-حرکتی در فرایند تدریس در مدارس ابتدایی

صفحه 224-205
سنار پیرکانی؛ آناهیتا خدابخشی کولایی


سامانه مدیریت نشریات علمی. طراحی و پیاده سازی از سیناوب