تعداد نشریات | 23 |
تعداد شمارهها | 388 |
تعداد مقالات | 3,000 |
تعداد مشاهده مقاله | 4,266,370 |
تعداد دریافت فایل اصل مقاله | 1,656,393 |
1. | تحلیل محتوای کتاب درسی زیست شناسی پایه دهم به روش فلش، مک لافلین و کلوز | |
صفحه 1-14 | ||
فاطمه زارع؛ لیلا رضائیان | ||
2. | ارزیابی کیفیت برنامه درسی رشته آموزش زیست شناسی دوره ی کارشناسی دانشگاه فرهنگیان از نگاه دانشجومعلمان | |
صفحه 15-32 | ||
زهرا زارع؛ ژیلا حسنی فر؛ پرویز انصاری راد | ||
3. | آموزش مفهوم و جایگاه انرژی های زیستی به فراگیران مبتنی بر طراحی آزمایش آسان و اثربخش (مطالعه موردی انرژی های نو - پایدار) | |
صفحه 33-42 | ||
الناز رشتی زاده | ||
4. | مروری بر روشهای نوین آموزش زیستشناسی | |
صفحه 43-56 | ||
فائزه ایمانی؛ میهن اوستا؛ سید مهدی رجائی | ||
5. | بررسی تأثیر ساختار جدید کتاب زیستشناسی دهم بر عملکرد آموزشی دبیران | |
صفحه 57-70 | ||
علیرضا ثواب کار؛ لطف الله مهدوی؛ فائزه قدوسی | ||
6. | سنجش مقایسه ای دیدگاه دانش آموزان و دبیران دبیرستان های منطقه 9 تهران دربارهی چالش های به کارگیری فناوری در آموزش زیست شناسی | |
صفحه 71-81 | ||
مصطفی پردلی؛ امیر حسین معبودی؛ مهدی نادری سالم | ||