تعداد نشریات | 23 |
تعداد شمارهها | 387 |
تعداد مقالات | 2,952 |
تعداد مشاهده مقاله | 4,230,776 |
تعداد دریافت فایل اصل مقاله | 1,617,971 |
1. | سخن رئیس دانشگاه فرهنگیان | |
صفحه 1-1 | ||
حسین خنیفر | ||
2. | سخن سردبیر | |
صفحه 3-4 | ||
علی صادقی | ||
3. | سخن آغازین | |
صفحه 5-8 | ||
سیاوش شایان | ||
4. | فلسفة آموزش جامعهشناسی | |
صفحه 9-32 | ||
رحیم زایر کعبه | ||
5. | بسط تئوری های شناختشناسی و دیدگاههای یادگیری در آموزش اثربخش جغرافیا | |
صفحه 33-56 | ||
رضا محمدی؛ گناز بخشی | ||
6. | آموزشِ مطالعات اجتماعی: رویکرد محافظهکارانه یا رویکرد تحولگرا | |
صفحه 57-76 | ||
محمود محمدی | ||
7. | فلسفۀ آموزش مطالعات اجتماعی در نظام تعلیم و تربیت جمهوری اسلامی ایران | |
صفحه 77-100 | ||
علی صادقی؛ ولی اله نظری | ||
8. | شناسایی و نقد منابع تاریخی و نقش آن در آموزش تاریخ مطالعۀ موردی: تاریخ یمینی | |
صفحه 101-126 | ||
کوروش فتحی | ||
9. | ارزیابی محتوای کتاب مطالعات اجتماعی پنجم ابتدایی از نظر میزان توجه به مؤلفههای مهارتهای اجتماعی بر اساس تکنیک آنتروپی شانون | |
صفحه 127-138 | ||
پویا نیکی؛ مهران عزیزی محمودآباد؛ سید برزو جمالیان زاده | ||
10. | معرفی تازه های کتاب | |
صفحه 139-140 | ||
حسن علی گرمابی | ||
11. | چکیده انگلیسی | |
صفحه 151-156 | ||