| تعداد نشریات | 25 |
| تعداد شمارهها | 492 |
| تعداد مقالات | 3,830 |
| تعداد مشاهده مقاله | 5,558,441 |
| تعداد دریافت فایل اصل مقاله | 2,676,357 |
| 1. | بازهم ضرورت بازاندیشی در آموزش علوم تجربی | |
| صفحه 1-4 | ||
| مسعود سعادتی | ||
| 2. | استفاده از فنّاوری اطّلاعات و تکنولوژی آموزشی در یادگیری شیمی با تأکید بر وبگاهها و نرم افزارهای پرکاربرد شیمی | |
| صفحه 5-30 | ||
| یاور احمدی؛ علیرضا خدایی | ||
| 3. | کاربرد تلفن های هوشمند برای تعیین عدد آووگادرو درآزمایشگاه با استفاده از ضخامت تک لایه روغن (آزمایش بنجامین فرانکلین) | |
| صفحه 31-39 | ||
| زهرا احمدآبادی؛ مینا جامی الاحمدی | ||
| 4. | لزوم بازنگری در درسهای شیمی پایهی دورهی کارشناسی برای عبور از چالشهای جهانی با الهام از همهگیری کووید- 19 | |
| صفحه 41-58 | ||
| مهشید گلستانه | ||
| 5. | بررسی و تحلیل محتوای کتاب شیمی دهم دوره دوم متوسطه برمبنای استفاده از منابع علمی و نظرسنجی از دبیران شیمی | |
| صفحه 59-71 | ||
| فروزان قادری | ||
| 6. | مطالعه و بررسی عوامل مؤثّر بر ایجاد علاقهمندی و انگیزش در دانش-آموزان دورهی دوم متوسّطه به درس شیمی | |
| صفحه 73-96 | ||
| جلال عبودی؛ حامد نظرپورفرد | ||
| 7. | تحلیل محتوای فصل اول کتاب شیمی پایه دهم براساس روشهای ویلیام رومی و آنتروپی شانون | |
| صفحه 97-123 | ||
| دوست محمد سمیعی؛ اکرم حافظی | ||