تعداد نشریات | 23 |
تعداد شمارهها | 390 |
تعداد مقالات | 3,013 |
تعداد مشاهده مقاله | 4,302,024 |
تعداد دریافت فایل اصل مقاله | 1,688,953 |
1. | آموزش ترکیبی؛ برداشتها و باورهای معلمان تاریخ | |
صفحه 1-27 | ||
زاهد فرجی | ||
2. | چگونگی آموزش درس تاریخی زندگانی اسکندر در سه روایت فردوسی، نظامی و پلوتارک | |
صفحه 28-56 | ||
علی عزیزیان | ||
3. | بررسی نقش کتابخانه های عمومی در پژوهشهای دانش آموزی- مطالعه موردی(تحقیقات تاریخی) | |
صفحه 57-71 | ||
مسلم میرزاوند | ||
4. | تحلیل رویکرد کتاب تاریخ یازدهم انسانی نسبت به مؤلفههای هویت ملی و مذهبی | |
صفحه 72-84 | ||
وحید سعیدی | ||
5. | کارکرد مسائل حقوقی در بررسی و آموزش مسائل تاریخی | |
صفحه 85-100 | ||
پژمان الهامی طالشمیکائیل | ||
6. | مقایسه جایگاه فلسفة علم تاریخ در ایران عصر صفوی و اروپا ی قرون وسطی | |
صفحه 101-122 | ||
نادر پروین | ||