تعداد نشریات | 24 |
تعداد شمارهها | 411 |
تعداد مقالات | 3,175 |
تعداد مشاهده مقاله | 4,517,087 |
تعداد دریافت فایل اصل مقاله | 1,874,984 |
1. | بررسی تاثیر آموزش درس کار و فناوری بر اساس الگوی یادگیری مغز محور بر میزان یادگیری و یادداری و مهارت های فناورانه دانش آموزان پایه هفتم | |
صفحه 9-24 | ||
آروین کریمی؛ آرزو جباری؛ آرمین کریمی | ||
2. | مقایسه معیارهای تدریس اثربخش در دوره های کارشناسی از دیدگاه اساتید دانشگاه شهید مدنی و دانشجویان | |
صفحه 25-46 | ||
جعفر بهادری خسروشاهی | ||
3. | فهمِ چالشهای عنصر ارزشیابی برنامهدرسی دانشجویان دوره کارشناسی رشته علومتربیتی دانشگاه فرهنگیان: جٌستاری پدیدارشناسانه | |
صفحه 47-62 | ||
مهدی قنبری؛ محمد نیکخواه | ||
4. | تبیین مدل علّی تأثیر باورهای خودکارآمدی معلّمان بر نگرانی های آنان در خصوص اجرای اصلاحات برنامه درسی آموزش ریاضی در حوزه حل مسئله | |
صفحه 63-82 | ||
مهران عزیزی محمودآباد؛ محمد رضا فدایی | ||
5. | تهیه و طراحی مقیاس معلم مراقبتی برای دوره ابتدایی | |
صفحه 83-106 | ||
ناصر نوشادی؛ ثریا جانقربان؛ محمد رضا فیروزی | ||
6. | رابطه عملکرد تحصیلی در دوره متوسطه و دوره کارشناسی در دانش آموختگان رشته آموزش ابتدایی دانشگاه فرهنگیان | |
صفحه 107-118 | ||
سید صادق غلامی؛ رحیم شبانی؛ حسین عیدی | ||