تعداد نشریات | 31 |
تعداد شمارهها | 288 |
تعداد مقالات | 2,092 |
تعداد مشاهده مقاله | 3,635,436 |
تعداد دریافت فایل اصل مقاله | 1,141,776 |
1. | ارایهی مدل مفهومی معلم در رویکرد پژوهش محور درآموزش علوم تجربی | |
دوره 1، شماره 4، بهمن 1400، صفحه 159-175 | ||
اسداله خدیوی؛ ندا امیر اصلانی ثابتی | ||
2. | استفاده از راهبرد تشبیه در آموزش علوم | |
دوره 6، شماره 19، شهریور 1399، صفحه 40-47 | ||
مجید افشاری؛ علی اکبر ابن علی | ||
3. | بازهم ضرورت بازاندیشی در آموزش علوم تجربی | |
دوره 2، شماره 4، اسفند 1399، صفحه 1-4 | ||
مسعود سعادتی | ||
4. | شباهتها و تفاوتهای نظریههای یادگیری رفتارگرایی، شناختگرایی و برساختگرایی از دیدگاه شانک | |
دوره 1، شماره 1، آذر 1400، صفحه 35-50 | ||
فاطمه اصغری؛ سیامک خادمی؛ منصور وصالی | ||
5. | ضرورت تحول در آموزش علوم در ایران | |
دوره 1، شماره 3، آذر 1398، صفحه 1-4 | ||
مسعود سعادتی | ||
6. | مطالعه تاثیر رویکرد آموزش علوم مبتنی بر کاوشگری بر ساخت دانش و توسعه مهارتهای تفکر فراگیران | |
دوره 7، شماره 23، تیر 1400، صفحه 85-96 | ||
فرشته گلیان | ||
7. | مطالعه تطبیقی روشهای تدریس آموزش علوم تجربی دورۀ ابتدایی در ایران و انگلستان | |
دوره 5، شماره 2، شهریور 1399، صفحه 41-58 | ||
نورمحمد براهوئی مقدم؛ مجید کهرازهی | ||