آمار

تعداد نشریات25
تعداد شماره‌ها497
تعداد مقالات3,865
تعداد مشاهده مقاله5,818,927
تعداد دریافت فایل اصل مقاله2,775,927
نیلی احمدآبادی, محمد رضا. (1404). طراحی چارچوب سرفصل درسی با رویکرد یادگیری ترکیبی به منظور ارتقا کیفیت روشهای تدریس. نظریه و عمل در تربیت معلمان, 11(19), 83-100. doi: 10.48310/itt.2024.16844.966
محمد رضا نیلی احمدآبادی. "طراحی چارچوب سرفصل درسی با رویکرد یادگیری ترکیبی به منظور ارتقا کیفیت روشهای تدریس". نظریه و عمل در تربیت معلمان, 11, 19, 1404, 83-100. doi: 10.48310/itt.2024.16844.966
نیلی احمدآبادی, محمد رضا. (1404). 'طراحی چارچوب سرفصل درسی با رویکرد یادگیری ترکیبی به منظور ارتقا کیفیت روشهای تدریس', نظریه و عمل در تربیت معلمان, 11(19), pp. 83-100. doi: 10.48310/itt.2024.16844.966
نیلی احمدآبادی, محمد رضا. طراحی چارچوب سرفصل درسی با رویکرد یادگیری ترکیبی به منظور ارتقا کیفیت روشهای تدریس. نظریه و عمل در تربیت معلمان, 1404; 11(19): 83-100. doi: 10.48310/itt.2024.16844.966


سامانه مدیریت نشریات علمی. طراحی و پیاده سازی از سیناوب