تعداد نشریات | 24 |
تعداد شمارهها | 416 |
تعداد مقالات | 3,176 |
تعداد مشاهده مقاله | 4,538,768 |
تعداد دریافت فایل اصل مقاله | 1,889,143 |
1. | بررسی کج فهمی های رایج دانش آموزان دوره ی دوم متوسطه و دانشجو معلمان رشته ی آموزش شیمی در مفاهیم سینتیک شیمیایی، جرم اتمی – مول و انحلال پذیری و مقایسه آن ها با یکدیگر | |
صفحه 1-13 | ||
رضا نوری؛ امیرمسعود حسینی؛ وحید امانی | ||
2. | بررسی اثر دانش محتوا (CK) بر روی پداگوژی دانش محتوا (PCK) مبحث فتوسنتز در برخی دانشجو معلمان رشته آموزش ابتدایی (مطالعه موردی) | |
صفحه 14-24 | ||
فیروزه علویان | ||
3. | تأثیر بهکارگیری مدل حل مسئله پولیا در کاهش خطای نیومن دانش آموزان در حل مسائل مربوط به ترکیبیات پایه دهم رشته ریاضی | |
صفحه 25-38 | ||
وحید عالمیان؛ علی لطفی نژاد؛ ملوک حبیبی | ||
4. | بررسی ساحت هنری و زیبایی شناختی کتاب ریاضی سوم ابتدایی | |
صفحه 39-47 | ||
جواد نوربخش؛ محمدنبی خیرآبادی | ||
5. | الگوی طراحی آموزشی مبتنی بر یادگیری زایشی درس ریاضی پایه ی ششم ابتدایی | |
صفحه 48-59 | ||
مرتضی گرزین نژاد | ||
6. | بررسی وضعیت مولفه های اثربخشی کلاس درس ریاضی در مدارس ابتدایی دولتی منطقه دو شهر تهران | |
صفحه 60-69 | ||
صلاح الدین ابراهیمی؛ علی سیفی؛ زهرا کزازی | ||