| تعداد نشریات | 25 |
| تعداد شمارهها | 493 |
| تعداد مقالات | 3,836 |
| تعداد مشاهده مقاله | 5,598,718 |
| تعداد دریافت فایل اصل مقاله | 2,694,134 |
| 1. | بررسی کج فهمی های رایج دانش آموزان دوره ی دوم متوسطه و دانشجو معلمان رشته ی آموزش شیمی در مفاهیم سینتیک شیمیایی، جرم اتمی – مول و انحلال پذیری و مقایسه آن ها با یکدیگر | |
| صفحه 1-13 | ||
| رضا نوری؛ امیرمسعود حسینی؛ وحید امانی | ||
| 2. | بررسی اثر دانش محتوا (CK) بر روی پداگوژی دانش محتوا (PCK) مبحث فتوسنتز در برخی دانشجو معلمان رشته آموزش ابتدایی (مطالعه موردی) | |
| صفحه 14-24 | ||
| فیروزه علویان | ||
| 3. | تأثیر بهکارگیری مدل حل مسئله پولیا در کاهش خطای نیومن دانش آموزان در حل مسائل مربوط به ترکیبیات پایه دهم رشته ریاضی | |
| صفحه 25-38 | ||
| وحید عالمیان؛ علی لطفی نژاد؛ ملوک حبیبی | ||
| 4. | بررسی ساحت هنری و زیبایی شناختی کتاب ریاضی سوم ابتدایی | |
| صفحه 39-47 | ||
| جواد نوربخش؛ محمدنبی خیرآبادی | ||
| 5. | الگوی طراحی آموزشی مبتنی بر یادگیری زایشی درس ریاضی پایه ی ششم ابتدایی | |
| صفحه 48-59 | ||
| مرتضی گرزین نژاد | ||
| 6. | بررسی وضعیت مولفه های اثربخشی کلاس درس ریاضی در مدارس ابتدایی دولتی منطقه دو شهر تهران | |
| صفحه 60-69 | ||
| صلاح الدین ابراهیمی؛ علی سیفی؛ زهرا کزازی | ||