تعداد نشریات | 23 |
تعداد شمارهها | 388 |
تعداد مقالات | 2,997 |
تعداد مشاهده مقاله | 4,264,120 |
تعداد دریافت فایل اصل مقاله | 1,653,985 |
1. | بررسی بدفهمی های موجود در مبحث کسر ریاضی دوره ابتدایی و راهکارهایی برای رفع آن ها | |
صفحه 1-9 | ||
منصوره موسی پور؛ بهاره پور تقی کوهبنه؛ آمنه تقی پور | ||
2. | مقایسه ی تاثیر روش های نوین آزمایشگاهی آموزش علوم تجربی بر انگیزه و پیشرفت تحصیلی دانش آموزان پایه ی هفتم | |
صفحه 10-19 | ||
صدیقه ناظمیان | ||
3. | رابطه خلاقیت معلمان با اثربخشی تدریس ریاضی پایه ششم دوره ابتدایی | |
صفحه 20-35 | ||
زهرا کزازی؛ صلاح الدین ابراهیمی؛ علی سیفی؛ امین اصفهانی زاده | ||
4. | شناسایی کج فهمیهای دانشجومعلمان علوم تربیتی دانشگاه فرهنگیان دربارهی مفاهیم گرما و دما و مقایسهی نتایج آن با رشتهی تحصیلی دبیرستانی آنها | |
صفحه 36-51 | ||
الهام منوچهری زاده | ||
5. | رویکردهای آموزش شیمی از دیدگاه دانشجو معلمان دوره کارورزی: گذر از روش های سنتی به رویکردهای فعال تدریس | |
صفحه 52-62 | ||
امیرحسین چشمه خاور؛ امیر مهدی غظنفری؛ امین کریمی زاده | ||
6. | ارزیابی و رتبهبندی عوامل مؤثر بر رضایتمندی یادگیرنده الکترونیکی ریاضی با استفاده از تکنیک فرایند تحلیل سلسله مراتبی فازی | |
صفحه 63-74 | ||
مرتضی گرزین نژاد؛ داود درویشی سلوکلایی؛ محمد دهقاندار | ||