| تعداد نشریات | 25 |
| تعداد شمارهها | 493 |
| تعداد مقالات | 3,836 |
| تعداد مشاهده مقاله | 5,598,782 |
| تعداد دریافت فایل اصل مقاله | 2,694,193 |
| 1. | بررسی بدفهمی های موجود در مبحث کسر ریاضی دوره ابتدایی و راهکارهایی برای رفع آن ها | |
| صفحه 1-9 | ||
| منصوره موسی پور؛ بهاره پور تقی کوهبنه؛ آمنه تقی پور | ||
| 2. | مقایسه ی تاثیر روش های نوین آزمایشگاهی آموزش علوم تجربی بر انگیزه و پیشرفت تحصیلی دانش آموزان پایه ی هفتم | |
| صفحه 10-19 | ||
| صدیقه ناظمیان | ||
| 3. | رابطه خلاقیت معلمان با اثربخشی تدریس ریاضی پایه ششم دوره ابتدایی | |
| صفحه 20-35 | ||
| زهرا کزازی؛ صلاح الدین ابراهیمی؛ علی سیفی؛ امین اصفهانی زاده | ||
| 4. | شناسایی کج فهمیهای دانشجومعلمان علوم تربیتی دانشگاه فرهنگیان دربارهی مفاهیم گرما و دما و مقایسهی نتایج آن با رشتهی تحصیلی دبیرستانی آنها | |
| صفحه 36-51 | ||
| الهام منوچهری زاده | ||
| 5. | رویکردهای آموزش شیمی از دیدگاه دانشجو معلمان دوره کارورزی: گذر از روش های سنتی به رویکردهای فعال تدریس | |
| صفحه 52-62 | ||
| امیرحسین چشمه خاور؛ امیر مهدی غظنفری؛ امین کریمی زاده | ||
| 6. | ارزیابی و رتبهبندی عوامل مؤثر بر رضایتمندی یادگیرنده الکترونیکی ریاضی با استفاده از تکنیک فرایند تحلیل سلسله مراتبی فازی | |
| صفحه 63-74 | ||
| مرتضی گرزین نژاد؛ داود درویشی سلوکلایی؛ محمد دهقاندار | ||