 
				| تعداد نشریات | 25 | 
| تعداد شمارهها | 493 | 
| تعداد مقالات | 3,836 | 
| تعداد مشاهده مقاله | 5,623,080 | 
| تعداد دریافت فایل اصل مقاله | 2,701,549 | 
| 1. | تربیت معلم و پژوهش روایی: به سوی تغییر پارادایم در روش های تحقیق | |
| صفحه 3-28 | ||
| حسین قربانی؛ محمد جواد لیاقت دار | ||
| 2. | خودکارآمدی: چیستی و کاربرد در آمادهسازی و توسعهی حرفهای معلم | |
| صفحه 29-52 | ||
| محمدرضا متقی نیا؛ حسن علی ویس کرمی؛ علی اکبر دلدار | ||
| 3. | تأثیر اجرای روشهای یادگیری مشارکتی جوریار و پژوهش گروهی بر خودکارآمدی هنرجویان | |
| صفحه 53-68 | ||
| قربان کیانی؛ منیژه شهنی ییلاق؛ ذکر اله مروتی | ||
| 4. | پژوهش کیفی داده بنیاد، «کدگذاری» و اهمیت، مراحل و شیوه اجرای آن در کارورزی دانشگاه فرهنگیان | |
| صفحه 69-88 | ||
| علی بهادری | ||
| 5. | تأثیر استفاده از فعالیتهای ارتباطی مطابق با برنامه درسی ملی بر انگیزه و یادگیری حروف الفبای انگلیسی | |
| صفحه 89-122 | ||
| فرناز ایمانپور؛ حمیرا نظری | ||
| 6. | آموزش مرحله ای معلمان و دانشجو-معلمان با رویکرد اجتماعی-فرهنگی | |
| صفحه 123-140 | ||
| حسین میهمی؛ محمد رامین باستان | ||
| 7. | فهم خود- پژوهی به عنوان یک روش تحقیق برای معلمان و مدرسان تربیت معلم | |
| صفحه 141-160 | ||
| مرتضی بازدار قمچی قیه | ||