تعداد نشریات | 24 |
تعداد شمارهها | 416 |
تعداد مقالات | 3,176 |
تعداد مشاهده مقاله | 4,538,766 |
تعداد دریافت فایل اصل مقاله | 1,889,135 |
1. | تربیت معلم و پژوهش روایی: به سوی تغییر پارادایم در روش های تحقیق | |
صفحه 3-28 | ||
حسین قربانی؛ محمد جواد لیاقت دار | ||
2. | خودکارآمدی: چیستی و کاربرد در آمادهسازی و توسعهی حرفهای معلم | |
صفحه 29-52 | ||
محمدرضا متقی نیا؛ حسن علی ویس کرمی؛ علی اکبر دلدار | ||
3. | تأثیر اجرای روشهای یادگیری مشارکتی جوریار و پژوهش گروهی بر خودکارآمدی هنرجویان | |
صفحه 53-68 | ||
قربان کیانی؛ منیژه شهنی ییلاق؛ ذکر اله مروتی | ||
4. | پژوهش کیفی داده بنیاد، «کدگذاری» و اهمیت، مراحل و شیوه اجرای آن در کارورزی دانشگاه فرهنگیان | |
صفحه 69-88 | ||
علی بهادری | ||
5. | تأثیر استفاده از فعالیتهای ارتباطی مطابق با برنامه درسی ملی بر انگیزه و یادگیری حروف الفبای انگلیسی | |
صفحه 89-122 | ||
فرناز ایمانپور؛ حمیرا نظری | ||
6. | آموزش مرحله ای معلمان و دانشجو-معلمان با رویکرد اجتماعی-فرهنگی | |
صفحه 123-140 | ||
حسین میهمی؛ محمد رامین باستان | ||
7. | فهم خود- پژوهی به عنوان یک روش تحقیق برای معلمان و مدرسان تربیت معلم | |
صفحه 141-160 | ||
مرتضی بازدار قمچی قیه | ||