| تعداد نشریات | 25 |
| تعداد شمارهها | 495 |
| تعداد مقالات | 3,853 |
| تعداد مشاهده مقاله | 5,706,099 |
| تعداد دریافت فایل اصل مقاله | 2,723,783 |
| 1. | سخن سردبیر | |
| صفحه 1-1 | ||
| 2. | اثربخشی آموزش خودتنظیمی تحصیلی بر خودتنظیمی تحصیلی و ذهنآگاهی | |
| صفحه 1-11 | ||
| رضا صابری؛ سعیده تاج الدینی رابری | ||
| 3. | اثر بخشی آموزش گروهی حل مسئله برکاهش خصومت و طرحواره های ناسازگار دانش آموزان ابتدایی | |
| صفحه 12-21 | ||
| مرضیه گنجوی | ||
| 4. | رابطه بین گرایش به یادگیری مادام العمر با رضایت شغلی معلمان زن مقطع ابتدایی شهر گمیشان | |
| صفحه 22-31 | ||
| علیرضا بادله؛ راضیه جاذبی؛ علی اکبر اسفندیاری کلائی | ||
| 5. | نقش همسالان در هویت و فرایند هویت یابی کودکان دبستانی از دیدگاه دانشجو معلمان | |
| صفحه 32-38 | ||
| صدیقه ناظمیان | ||
| 6. | طراحی الگوی برنامه درسی آموزش علوم تجربی دوره ابتدایی بر اساس نظریه هوش چندگانه گاردنر | |
| صفحه 39-50 | ||
| طیبه تجری؛ مرضیه بیانی | ||
| 7. | ارزیابی محتوای کتاب علوم ششم ابتدایی از نظر میزان توجه به مراحل حل مسئله بر اساس تکنیک آنتروپی شانون | |
| صفحه 51-62 | ||
| سیروس زارعی؛ سید مهدی موسوی امجد؛ مهران عزیزی محمودآباد | ||
| 8. | تحلیل محتوای کتاب فارسی (مهارت های نوشتاری و مهارت های خوانداری) پایه ششم ابتدایی بر اساس بازدههای یادگیری گانیه | |
| صفحه 63-74 | ||
| ثریا خزائی؛ رسول علی پناهیان؛ رقیه ولی پور | ||