| تعداد نشریات | 25 |
| تعداد شمارهها | 499 |
| تعداد مقالات | 3,879 |
| تعداد مشاهده مقاله | 5,883,524 |
| تعداد دریافت فایل اصل مقاله | 2,799,693 |
| 1. | مقایسه ویژگی های شخصیتی معلّمان دانش آموخته دانشگاه فرهنگیان با معلّمان دانش آموخته سایر دانشگاه ها: یک مطالعه مقایسهای در استان کردستان | |
| صفحه 1-19 | ||
| ابراهیم محمدپور؛ مژده خوش قشلاقی؛ شیوا لهونی؛ هایده مارابی؛ مهشید میرکی؛ مهتاب ملکیزعیم | ||
| 2. | دوگانهها در حرفهای شدن معلم | |
| صفحه 21-29 | ||
| ابوالفضل خدامرادی؛ مجتبی مقصودی | ||
| 3. | تأثیر آموزش برنامه یادگیری اجتماعی- هیجانی جامع بر مدیریت خود دانشجومعلمان دانشگاه فرهنگیان آذربایجان شرقی | |
| صفحه 31-42 | ||
| اکبر ابراهیمی اورنگ | ||
| 4. | بررسی تاثیر ابعاد رهبری اخلاقی مدیران بر رفتار شهروندی سازمانی معلمان | |
| صفحه 43-59 | ||
| کلثوم کهریزی؛ پروین تدین سنگانی؛ آرزو احمدآبادی | ||
| 5. | رابطة تنظیم هیجانی و جرأْتمندی با میزان بهزیستی روانشناختی دانشآموزان متوسطه (مورد مطالعه: دانشآموزان متوسطه شهرستان هریس) | |
| صفحه 61-75 | ||
| آیت اله فتحی؛ سعید شریفی رهنمو؛ حامد احمدزاده سرای؛ مجید شریفی رهنمو؛ حمید حاجی زاده | ||
| 6. | عوامل مؤثر بر هویت حرفهای معلم: مروری نظام مند | |
| صفحه 77-94 | ||
| محمد محمودی بورنگ؛ حمزه نبئی | ||