| تعداد نشریات | 25 |
| تعداد شمارهها | 497 |
| تعداد مقالات | 3,863 |
| تعداد مشاهده مقاله | 5,750,131 |
| تعداد دریافت فایل اصل مقاله | 2,735,561 |
| 1. | اثربخشی آموزش رویکرد وجودی بر کیفیت زندگی و رضایت شغلی معلمان | |
| صفحه 1-13 | ||
| حسین ایلانلو؛ علی دلاور؛ آسیه شریعتمدار؛ صدیقه احمدی | ||
| 2. | بازخوانی مفاهیم معلم پژوهنده و درس پژوهی از نگاه دانشجویان علوم تربیتی | |
| صفحه 14-24 | ||
| حمید جعفریان یسار؛ فرزانه جعفریان یسار | ||
| 3. | مقایسه گرایش به تفکر انتقادی وخودکارامدی تحصیلی دردانشجویان دانشگاه فرهنگیان خرم آباد | |
| صفحه 25-36 | ||
| مسلم قبادیان | ||
| 4. | روش تدریس معکوس؛ شیوه ای نوین بر کاهش کمرویی در دانش آموزان | |
| صفحه 37-48 | ||
| آرزو احمدآبادی؛ محمود صفری؛ حمیده علیزاده | ||
| 5. | بررسی رابطه ذهنیت فلسفی و بلوغ حرفهای معلمان علوم اجتماعی با سبک تدریس آنان در مدارس دوره اول متوسطه شهر تبریز | |
| صفحه 48-59 | ||
| صدیقه اکبرزاده؛ سهراب یزدانی؛ احسان عظیم پور | ||
| 6. | ارزیابی میزان اثر بخشی دوره آموزشی ماده 28 در ارتقاء نگرش، آگاهی و توانایی دانشجویان در دانشگاه فرهنگیان | |
| صفحه 60-75 | ||
| حسین فراست؛ غلامحسین روشن | ||