 
				| تعداد نشریات | 25 | 
| تعداد شمارهها | 493 | 
| تعداد مقالات | 3,836 | 
| تعداد مشاهده مقاله | 5,623,076 | 
| تعداد دریافت فایل اصل مقاله | 2,701,545 | 
| 1. | بررسی نقش سواد برنامه درسی در توسعه حرفهای معلمان با میانجیگری اجتماعات حرفهای یادگیری معلمان مقطع ابتدایی شهرستان خواف | |
| صفحه 1-19 | ||
| حسین مومنی مهموئی؛ عایشه محمد زاده سنگان | ||
| 2. | پیشبینی بهزیستی روانشناختی بر اساس هوش هیجانی و رضایت از زندگی در بین معلمان دوره ابتدایی شهرستان زاوه | |
| صفحه 21-35 | ||
| راضیه عابدینی ولامدهی؛ فائزه روانبخش | ||
| 3. | شناسایی صلاحیتهای حرفهای معلمان درس «تفکر و سواد رسانهای» | |
| صفحه 37-57 | ||
| داود کاوسی؛ محمد علی رستمی نژاد؛ محمد اکبری | ||
| 4. | بررسی مبانی فلسفی و ماهیت یادگیری الگوی آموزشی مونتهسوری | |
| صفحه 59-74 | ||
| معصومه کیانی | ||
| 5. | نقش کمالگرایی مثبت و منفی و ترس از شکست در عملکرد در پیشبینی تعللورزی تحصیلی دانشآموزان مقطع متوسطه دوم مدارس نمونه دولتی | |
| صفحه 75-86 | ||
| نادر اعیادی؛ مهدی شکری؛ هاجر خورشیدی میانائی | ||
| 6. | رابطه بین جهتگیری یادگیری با جو ایمنی روانشناختی و یادگیری تیمی معلمان تربیتبدنی استان گلستان | |
| صفحه 87-102 | ||
| نسترن دارینی؛ ناصر بای؛ مینو دادبان شهامت | ||