 
				| تعداد نشریات | 25 | 
| تعداد شمارهها | 493 | 
| تعداد مقالات | 3,836 | 
| تعداد مشاهده مقاله | 5,623,069 | 
| تعداد دریافت فایل اصل مقاله | 2,701,539 | 
| 1. | تاثیر پیاده سازی فعالیت های ساختار یافته و نیمه ساختار یافته طرح مسئله ریاضی برعملکرد و کاهش اضطراب ریاضی دانش آموزان | |
| صفحه 1-14 | ||
| زهرا قاسم پور | ||
| 2. | ارزیابی کتاب درسی ریاضی پایه ششم براساس سطوح طبقه بندی سولو | |
| صفحه 15-29 | ||
| افسانه محبت پناه؛ نرگس یافتیان | ||
| 3. | تاثیر آموزش کارکردهای اجرایی مغز بر حافظه کاری و عملکرد توجه دانش آموزان دارای اختلال یادگیری ریاضی | |
| صفحه 31-45 | ||
| محمدباقر فرقانی اوزرودی؛ علی اکبر رئیس پور؛ مهدی خدادادی | ||
| 4. | بررسی میزان تاثیر چند عامل (علاقه، وسایل آموزشی، روش تدریس) بر یادگیری هندسه | |
| صفحه 47-55 | ||
| بهروز فدایی؛ هوگر قهرمانی | ||
| 5. | استفاده از بازی در رفع اختلال یادگیری ریاضی در کودکان | |
| صفحه 57-72 | ||
| نوروز هاشمی | ||
| 6. | واکاوی روشهای تدریس کسر و نسبت تناسب در برنامه درسی آموزش ریاضی پایه ششم ابتدایی | |
| صفحه 73-89 | ||
| طیبه تجری؛ مهوش کریمی؛ نسیمه جر؛ فاطمه دلیجه | ||