 
				| تعداد نشریات | 25 | 
| تعداد شمارهها | 493 | 
| تعداد مقالات | 3,836 | 
| تعداد مشاهده مقاله | 5,623,048 | 
| تعداد دریافت فایل اصل مقاله | 2,701,535 | 
| 1. | آموزش ترکیبی؛ برداشتها و باورهای معلمان تاریخ | |
| صفحه 1-27 | ||
| زاهد فرجی | ||
| 2. | چگونگی آموزش درس تاریخی زندگانی اسکندر در سه روایت فردوسی، نظامی و پلوتارک | |
| صفحه 28-56 | ||
| علی عزیزیان | ||
| 3. | بررسی نقش کتابخانه های عمومی در پژوهشهای دانش آموزی- مطالعه موردی(تحقیقات تاریخی) | |
| صفحه 57-71 | ||
| مسلم میرزاوند | ||
| 4. | تحلیل رویکرد کتاب تاریخ یازدهم انسانی نسبت به مؤلفههای هویت ملی و مذهبی | |
| صفحه 72-84 | ||
| وحید سعیدی | ||
| 5. | کارکرد مسائل حقوقی در بررسی و آموزش مسائل تاریخی | |
| صفحه 85-100 | ||
| پژمان الهامی طالشمیکائیل | ||
| 6. | مقایسه جایگاه فلسفة علم تاریخ در ایران عصر صفوی و اروپا ی قرون وسطی | |
| صفحه 101-122 | ||
| نادر پروین | ||