| تعداد نشریات | 25 |
| تعداد شمارهها | 499 |
| تعداد مقالات | 3,892 |
| تعداد مشاهده مقاله | 5,972,653 |
| تعداد دریافت فایل اصل مقاله | 2,860,370 |
| 1. | اهمیت وضرورت تقویت سخنرانی معلمان در ارتقاء کیفیت آموزش تاریخ | |
| صفحه 1-15 | ||
| فروزان ادیب فر | ||
| 2. | تأثیر داستان سرایی در تدریس و یادگیری درس تاریخ در مقاطع پایین تر. | |
| صفحه 16-25 | ||
| بهاره چرخاب؛ فهیمه چرخاب | ||
| 3. | ده گام در طراحی واحد یادگیری در آموزش تاریخ در قالب یک تجربه زیسته. | |
| صفحه 26-43 | ||
| احمد رضا نجفی | ||
| 4. | راهبردهای تدریس موثر در آموزش تاریخ با تأکید بر تدریس فعال و کار گروهی. | |
| صفحه 44-60 | ||
| اعظم تقی پور جاوی تقی پور جاوی | ||
| 5. | اثر بخشی استفاده از نقشه مفهومی در آموزش تاریخ 3( ایران و جهان معاصر ) -( یادگیری معنادار ) | |
| صفحه 61-72 | ||
| حیدر امیری | ||
| 6. | کاربرد خط و خطاطی و خوشنویسی در آموزش علم تاریخ در ایران اسلامی | |
| صفحه 73-154 | ||
| سپیده کرموندی | ||