
تعداد نشریات | 24 |
تعداد شمارهها | 457 |
تعداد مقالات | 3,546 |
تعداد مشاهده مقاله | 5,142,851 |
تعداد دریافت فایل اصل مقاله | 2,327,159 |
1. | اثرگذاری روش تدریس فناورانه بر یادگیری درس شیمی مقطع متوسطه | |
صفحه 1-12 | ||
سیدمجتبی کشاورز؛ وحید امانی | ||
2. | بررسی کج فهمی های رایج در مورد انواع مواد و اجزای سازنده آنها | |
صفحه 13-24 | ||
اعظم صمدی | ||
3. | اثربخشی یادگیری مشاهده ای بر دانسته های دانش آموزان پایه دهم (مورد مطالعه: مدرسه هاجر اصفهان) | |
صفحه 25-39 | ||
زکیه اکرمی؛ مهسا عرب زاده؛ الهه خواجه؛ فاطمه زاده اریفی | ||
4. | بررسی و آموزش ساده خواص تناوبی عناصر در جدول دوره ای به کمک بازی به دانش آموزان پایه دهم | |
صفحه 40-51 | ||
سامره سیفی؛ احمد رشیدی | ||
5. | رایج ترین کج فهمی های دانش آموزان پایه دهم در مورد مفاهیم اساسی شیمی دوره دبیرستان | |
صفحه 52-67 | ||
فاطمه رحمتی حسن آبادی؛ معصومه پایدار | ||
6. | آزمایش پژوهش محور، امتیاز انجام آزمایش برای تدریس شیمی در عین کمبود وقت | |
صفحه 68-82 | ||
نیکا نیکرو شالدهی | ||