 
				| تعداد نشریات | 25 | 
| تعداد شمارهها | 493 | 
| تعداد مقالات | 3,836 | 
| تعداد مشاهده مقاله | 5,623,080 | 
| تعداد دریافت فایل اصل مقاله | 2,701,549 | 
| 1. | اثرگذاری روش تدریس فناورانه بر یادگیری درس شیمی مقطع متوسطه | |
| صفحه 1-12 | ||
| سیدمجتبی کشاورز؛ وحید امانی | ||
| 2. | بررسی کج فهمی های رایج در مورد انواع مواد و اجزای سازنده آنها | |
| صفحه 13-24 | ||
| اعظم صمدی | ||
| 3. | اثربخشی یادگیری مشاهده ای بر دانسته های دانش آموزان پایه دهم (مورد مطالعه: مدرسه هاجر اصفهان) | |
| صفحه 25-39 | ||
| زکیه اکرمی؛ مهسا عرب زاده؛ الهه خواجه؛ فاطمه زاده اریفی | ||
| 4. | بررسی و آموزش ساده خواص تناوبی عناصر در جدول دوره ای به کمک بازی به دانش آموزان پایه دهم | |
| صفحه 40-51 | ||
| سامره سیفی؛ احمد رشیدی | ||
| 5. | رایج ترین کج فهمی های دانش آموزان پایه دهم در مورد مفاهیم اساسی شیمی دوره دبیرستان | |
| صفحه 52-67 | ||
| فاطمه رحمتی حسن آبادی؛ معصومه پایدار | ||
| 6. | آزمایش پژوهش محور، امتیاز انجام آزمایش برای تدریس شیمی در عین کمبود وقت | |
| صفحه 68-82 | ||
| نیکا نیکرو شالدهی | ||