آمار

تعداد نشریات24
تعداد شماره‌ها457
تعداد مقالات3,547
تعداد مشاهده مقاله5,144,407
تعداد دریافت فایل اصل مقاله2,328,003

1.

بررسی سیاست‌ گذاری آموزش عالی در سراسر جهان و تأثیر آن‌ها بر بهبود کیفیت آموزش و یادگیری

صفحه 1-18
اعظم معتمدی

2.

ساخت و اعتبارسنجی پرسشنامه دانش محتوای آموزشی (PCK) برای برنامه آموزش معلمان زبان انگلیسی درایران

صفحه 19-41
مهرداد امیری؛ بهزاد نزاکتگو؛ کاوه جلیل زاده

3.

نقش فناوری‌های نوین و هوش مصنوعی در بهبود فرایندهای آموزشی: یک مطالعه مروری در آموزش ابتدایی

صفحه 42-58
رزا حسین زاده؛ پرستو جودی

4.

مطالعه پدیدارشناسانه در بهبود چالش های حاکم در آموزش درس علوم مقطع ابتدایی

صفحه 59-73
کمال نصرتی هشی؛ حسین صمیدی بنه؛ علی شاهین؛ میلاد نصیروند

5.

شناسایی و تبیین فرصت‌ها و چالش‌های یادگیری مبتنی بر بازی از دیدگاه معلمان ابتدایی

صفحه 74-90
فاطمه راعی؛ فاطمه مردان اربط

6.

واکاوی تجارب زیسته معلمان از اجرایی سازی سند تحول بنیادین در مدارس ابتدایی

صفحه 91-100
اکرم حمیدی نصرآباد

7.

نقش دانش محتوایی آموزش فنّاورانه در توسعة حرفه ای معلمان: یک مرور روایتی

صفحه 101-113
فریبرز عرفانی زاده؛ هانیه اولادیان

8.

شایستگی طراحی هیجانی آموزش دانش پداگوژیکی مغفول معلمان

صفحه 114-128
مریم ایزی؛ محمدعلی رستمی نژاد

9.

نیازسنجی آموزش درس هنر در مدارس ابتدایی ایران (تجربه زیسته معلمان، والدین و متخصصان تربیت)

صفحه 129-146
لیلا عباس زاده؛ ندا عیسی پور کلخوران؛ محمد عظیمی؛ مرتضی گلشنی گهراز

10.

نقش هوش مصنوعی در طراحی برنامه درسی: مطالعه ای فراترکیب

صفحه 147-162
زهرا علی اکبری؛ جواد پورکریمی

11.

شناسایی روش‌های رایج آموزش انشانویسی و تحلیل وضعیت توانایی انشانویسی دانش‌آموزان ابتدایی

صفحه 163-173
بتول سبزه؛ نرگس محمدپور قرایی

12.

کارایی کیفیت دانش محتوای تربیتی فناورانه (TPACK) معلمان در استفاده از یادگیری اکتشافی هدایت‌شده در آموزش ابتدایی

صفحه 174-193
مرجان معیری؛ پروانه امیری پور


سامانه مدیریت نشریات علمی. طراحی و پیاده سازی از سیناوب