
تعداد نشریات | 25 |
تعداد شمارهها | 465 |
تعداد مقالات | 3,582 |
تعداد مشاهده مقاله | 5,216,717 |
تعداد دریافت فایل اصل مقاله | 2,407,384 |
1. | ارتقای صلاحیت حرفه ای معلم بارویکرد pck (دانش محتوایی تعلیم و تربیت) | |||
دوره 1، شماره 1، اسفند 1394، صفحه 79-87 | ||||
فریبا عدلی | ||||
2. | بررسی راهبردهای تدریس اثربخش در کلاسهای چندپایۀ مدارس ابتدایی ایران | |||
دوره 2، شماره 3، آذر 1401 | ||||
نیما خادمی؛ فاطمه امیراحمدی؛ حسین معجونی | ||||
3. | تدوین و اعتباریابی پرسشنامة تدریس اثربخش آموزگاران | |||
دوره 8، شماره 1، شهریور 1398، صفحه 49-78 | ||||
حشمت الله محمودی؛ نصراله عرفانی؛ فرهاد جمهری؛ بهشته نیوشا | ||||
4. | راهبردهای تدریس موثر در آموزش مطالعات اجتماعی | |||
دوره 1، شماره 2، اسفند 1398، صفحه 1-27 | ||||
جمشید میرزایی | ||||
5. | روشهای تدریس اثربخش جغرافیا در مدرسههای مقطع ابتدایی ایران | |||
دوره 6، شماره 4، بهمن 1403، صفحه 87-105 | ||||
علی پورقیومی؛ ولی اله نظری؛ زهرا دلیری؛ امیرحسین جعفری مرام | ||||
6. | سنجش وضعیت موجود مؤلفههای تدریس اثربخش از دیدگاه دبیران مدارس متوسطه اول | |||
دوره 1398، شماره 10، فروردین 1398، صفحه 67-90 | ||||
حسن قلاوندی؛ زین العابدین درویشی؛ فرشید اشرفی | ||||
7. | شاخص های تدریس اثربخش اساتید رشتۀ تربیت بدنی دانشگاه فرهنگیان | |||
دوره 11، شماره 2، تیر 1401، صفحه 39-61 | ||||
لیلا مصلحی؛ فرزانه داوری | ||||
8. | صلاحیت های تدریس معلمان ابتدایی شهر همدان از دیدگاه دانشجومعلمان: مطالعه موردی پردیس شهید باهنر و شهید مقصودی همدان | |||
دوره 2، شماره 1، خرداد 1396، صفحه 27-36 | ||||
9. | مطالعه کیفی فرصتها و چالشهای کلاسهای درس مجازی به روش تحلیل محتوای قراردادی (مورد مطالعه: استادان علوم پایه) | |||
دوره 6، شماره 4، دی 1403، صفحه 44-58 | ||||
صمد حسینی صدر؛ داود قاسم زاده | ||||
10. | مقایسه معیارهای تدریس اثربخش در دوره های کارشناسی از دیدگاه اساتید دانشگاه شهید مدنی و دانشجویان | |||
دوره 2، شماره 7، آذر 1395، صفحه 25-46 | ||||
جعفر بهادری خسروشاهی | ||||
11. | -واکاوی آموزش مجازی درس تاریخ از دیدگاه دبیران تاریخ | |||
دوره 4، شماره 1، فروردین 1402، صفحه 46-72 | ||||
زاهد فرجی | ||||
12. | یادگیری ترکیبی در آموزش تاریخ | |||
دوره 3، شماره 1، خرداد 1401، صفحه 92-105 | ||||
|