تعداد نشریات | 23 |
تعداد شمارهها | 386 |
تعداد مقالات | 2,948 |
تعداد مشاهده مقاله | 4,220,958 |
تعداد دریافت فایل اصل مقاله | 1,598,109 |
1. | اثربخشی آموزش رویکرد وجودی بر کیفیت زندگی و رضایت شغلی معلمان | |
صفحه 1-13 | ||
حسین ایلانلو؛ علی دلاور؛ آسیه شریعتمدار؛ صدیقه احمدی | ||
2. | بازخوانی مفاهیم معلم پژوهنده و درس پژوهی از نگاه دانشجویان علوم تربیتی | |
صفحه 14-24 | ||
حمید جعفریان یسار؛ فرزانه جعفریان یسار | ||
3. | مقایسه گرایش به تفکر انتقادی وخودکارامدی تحصیلی دردانشجویان دانشگاه فرهنگیان خرم آباد | |
صفحه 25-36 | ||
مسلم قبادیان | ||
4. | روش تدریس معکوس؛ شیوه ای نوین بر کاهش کمرویی در دانش آموزان | |
صفحه 37-48 | ||
آرزو احمدآبادی؛ محمود صفری؛ حمیده علیزاده | ||
5. | بررسی رابطه ذهنیت فلسفی و بلوغ حرفهای معلمان علوم اجتماعی با سبک تدریس آنان در مدارس دوره اول متوسطه شهر تبریز | |
صفحه 48-59 | ||
صدیقه اکبرزاده؛ سهراب یزدانی؛ احسان عظیم پور | ||
6. | ارزیابی میزان اثر بخشی دوره آموزشی ماده 28 در ارتقاء نگرش، آگاهی و توانایی دانشجویان در دانشگاه فرهنگیان | |
صفحه 60-75 | ||
حسین فراست؛ غلامحسین روشن | ||