آمار

تعداد نشریات23
تعداد شماره‌ها389
تعداد مقالات3,009
تعداد مشاهده مقاله4,296,550
تعداد دریافت فایل اصل مقاله1,684,952

1.

شناسایی پیامدهای توسعه همکاری های آموزشی و پژوهشی بین المللی در نظام آموزش عالی با رویکرد کیفی فراترکیب

صفحه 1-28
حسین مولائی علی آباد؛ صمد ایزدی؛ ابراهیم صالحی عمران؛ نادر رازقی

2.

طراحی ، ساخت و اعتباریابی ابزار سنجش اثربخشی فرایند تدریس دانشجو معلمان برای اساتید کارورزی

صفحه 29-55
سمیه قاضی؛ مرتضی کرمی؛ صمد ایزدی

3.

ارائه الگوی جذب دانش‌آموز در هنرستان‌های تربیت‌بدنی شهر تهران

صفحه 57-82
محمد بستاکی؛ احمد محمودی

4.

ارائه مدل کیفی توسعۀ حرفه‌ای دانشجو معلمان رشتۀ تربیت‌بدنی

صفحه 83-110
لیلا مصلحی؛ فرزانه داوری

5.

کیفیت‌بخشی آموزش مجازی فیزیک با طراحی محتواهای آموزشی بر اساس اصول نظریه بار شناختی

صفحه 111-133
زهرا راه بر؛ فاطمه احمدی

6.

انعکاس ارزشیابی توصیفی در آموزش مجازی از آیینه نگاه معلمان، والدین و دانش‌آموزان

صفحه 135-186
الهام عظیمی پور؛ مرضیه دهقانی؛ رضوان حکیم زاده

7.

ارزیابی سواد مکان قرآنی دانشجومعلمان ورودی دانشگاه فرهنگیان

صفحه 187-212
رسول شریفی نجف آبادی

8.

طراحی مدل معادلات ساختاری رهبری عاطفی (پیشایندها و پیامدها) مدیران مدارس متوسطه استان آذربایجان غربی

صفحه 213-236
جعفرصادق بدری قره قشلاقی؛ بهناز مهاجران؛ محمد حسنی

9.

پیشایندهای تحقق صدای دانش آموز: یک مطالعه فراترکیب

صفحه 237-267
شیوا ملکی؛ عادل زاهد بابلان؛ علی خالق خواه؛ حسین تقوی

10.

ساخت غربالگر مشکلات یادگیری نوآموزان پیش‌دبستانی و بررسی ویژگی‌های روانسنجی آن

صفحه 269-291
ساجد یعقوب نژاد

11.

ارائه مدلی برای ارتقاء اثربخشی دوره های کارورزی دانشگاه فرهنگیان (مورد مطالعه استان تهران)

صفحه 293-324
فاطمه حسین زاده؛ محمد صاحب الزمانی؛ مصطفی نیکنامی؛ امیرحسین محمدداودی

12.

اجتماع یادگیری حرفه ای حلقه میانجی ارتباط رهبری تحولی بر یادگیری حرفه ای معلمان

صفحه 325-342
زینب صابری؛ روح اله باقری مجد

13.

نقش میانجی پیوند با مدرسه در رابطه بین یادگیری اجتماعی-هیجانی و قربانی‌شدن ناشی از قلدری

صفحه 343-368
عمادالدین احراری؛ ابوالفضل فرید

14.

تأثیر محتوای الکترونیکی مبتنی بر واقعیت افزوده بر بار شناختی و پیشرفت تحصیلی دانشجویان دانشگاه فرهنگیان در درس آموزش علوم تجربی

صفحه 369-400
حامد عباسی؛ محمدرضا نیلی احمد آبادی؛ علی دلاور؛ اسماعیل زارعی زوارکی

15.

شناسایی مولفه‌های شایستگی احراز حرفه معلمی در آزمون صلاحیت حرفه‌ای

صفحه 401-421
حسن بشیرنژاد؛ علیرضا بادله

16.

طراحی الگوی شایستگی های حرفه ای معلمان راهنمای کارورزی دانشگاه فرهنگیان

صفحه 423-459
علی سیفی؛ جواد پورکریمی؛ مهدی نامداری پژمان

17.

بررسی عملکرد دانش‌آموزان در حل مسائل تناسبی و تاثیر پایه تحصیلی، جنسیت و نوع مدرسه بر کارکرد آن‌ها

صفحه 461-507
ابراهیم ریحانی؛ حمیدرضا برخورداری؛ سعید حق جو

18.

سنتزپژوهی برنامه درسی یادگیری ترکیبی مبتنی بر آموزش وارونه

صفحه 509-538
زهرا یزدی زاده؛ حسین مومنی مهموئی؛ علی اکبر عجم؛ تورج فلاح مهنه

19.

طراحی و اعتبار یابی مدل مطلوب تربیت فرهنگی دانشجو معلمان دانشگاه فرهنگیان

صفحه 539-564
شکوفه خدابخشی؛ یحیی صفری؛ فائزه ناطقی

20.

ارزیابی شایستگی های دیجیتال معلمان ابتدایی شهر یاسوج

صفحه 565-584
مریم شفیعی سروستانی؛ سیدجعفر هاشمی اصل؛ ندا عبداللهی

21.

ارائه الگوی برنامه درسی برای پرورش هویت خودشرح حال نگاری دانش آموزان

صفحه 585-606
محمد رضا یوسف زاده چوسری؛ صدیقه کاظم پور

22.

امکان سنجی استقرار دوره های آموزش ضمن خدمت بر بستر رایانش ابری در آموزش و پرورش استان بوشهر

صفحه 607-624
یاسر درتاج؛ پری مشایخ؛ علیرضا قاسمی زاد؛ حمیدرضا معتمد

23.

ادراکات و تجربه زیسته معلمان دوره ابتدایی از نقاط قوت و ضعف آموزش مجازی در دوران کرونا

صفحه 625-656
فاطمه زارع زردینی؛ احمد زندوانیان نایینی؛ مریم کیان

24.

طراحی سیستم اطلاعات مدیریت ورزش مدارس

صفحه 657-678
محمد آرزم؛ ابراهیم علیدوست قهفرخی؛ مهرزاد حمیدی

25.

ارزشیابی از میزان موفقیت اجرای “طرح خواندن با خانواده “در استان خوزستان

صفحه 679-708
علی بیرمی پور؛ شیدا اچرش


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب