آمار

تعداد نشریات25
تعداد شماره‌ها467
تعداد مقالات3,610
تعداد مشاهده مقاله5,241,678
تعداد دریافت فایل اصل مقاله2,426,797

1.

بررسی میزان ‌توجّه به تفاوت‌های فردی در محتوای کتب پایۀ چهارم ابتدایی با استفاده از روش آنتروپی شانون

دوره 4، شماره 7، شهریور 1401، صفحه 71-96
فرنازسادات قاضی نور؛ نیما خادمی؛ زهرا وحیدی

2.

بررسی میزان توجه به ساحت‌های شش‌گانه تربیت سند تحول بنیادین آموزش و پرورش در کتب درسی پایه‌های چهارم و پنجم ابتدایی

مقالات آماده انتشار، اصلاح شده برای چاپ ، انتشار آنلاین از تاریخ 25 اردیبهشت 1404
معصومه محمدیان؛ محمّد عظیمی؛ کمال نصرتی هشی؛ مرتضی گلشنی گهراز

3.

تاثیر استفاده از فناوری در آموزش درس مطالعات اجتماعی پایه چهارم ابتدایی

دوره 2، شماره 2، شهریور 1399، صفحه 99-120
زهرا فلاح‌زاده

4.

تحلیل محتوای کتاب علوم تجربی پایه چهارم ابتدایی از منظر فعال و غیرفعال بودن بر مبنای الگوی ویلیام رومی

دوره 2، شماره 3، تیر 1395، صفحه 19-28
هادی مصلح امیردهی؛ مژگان قاسمی

5.

تحلیل محتوای کتب علوم تجربی پایه های چهارم و پنجم ابتدایی بر اساس شاخص های آموزش سلامت

دوره 8، شماره 26، خرداد 1401، صفحه 12-25
مرتضی گلشنی؛ عبدالحسین حیدری

6.

تحلیل محتوای کتب مطالعات اجتماعی سوم و چهارم ابتدایی از منظر توجه به ابعاد و مؤلفه‌های تربیت شهروندی

دوره 9، شماره 31، تیر 1402، صفحه 159-182
مرتضی گلشنی گهراز؛ عبدالحسین حیدری

7.

واکاوی و تبیین مولفه‌های تربیت اخلاقی در کتاب هدیه‌های آسمان پایه‌ی چهارم ابتدایی

دوره 9، شماره 31، تیر 1402، صفحه 207-226
امین گلشن؛ محمّد عظیمی


سامانه مدیریت نشریات علمی. طراحی و پیاده سازی از سیناوب