| تعداد نشریات | 25 |
| تعداد شمارهها | 496 |
| تعداد مقالات | 3,857 |
| تعداد مشاهده مقاله | 5,737,432 |
| تعداد دریافت فایل اصل مقاله | 2,731,185 |
| 1. | پیشبینی فرسودگی شغلی معلمان بر اساس تحمل ابهام و خودشفقتورزی | |
| صفحه 1-15 | ||
| کامران مالکپور لپری؛ اعظم بختیاری رنانی | ||
| 2. | بررسی عملکرد ناظران و راهنمایان آموزشی در طرح راهبران آموزشی و تربیتی و مقایسه آن با طرح معلمان راهنمای روستایی در استان خراسان جنوبی | |
| صفحه 17-35 | ||
| میترا عزتی؛ علی سیفی؛ فائزه محمداسمعیلی | ||
| 3. | مقایسه ویژگیهای شخصیتی دو گروه معلمان ابتدایی مشارکتکننده و بدونمشارکت در طرح جابر 1400-1399 | |
| صفحه 37-55 | ||
| راضیه عابدینی ولامدهی؛ مرتضی میرزابیگی؛ شهربانو پیشقدم؛ صدیقه عباسی | ||
| 4. | نقش واسطهای مدیریت کیفیت جامع (TQM) در رابطه فرهنگ سازمانی و انگیزش شغلی (مورد مطالعه: معلمان شهر فیرزآباد) | |
| صفحه 57-77 | ||
| زهرا مومن فر؛ وحید دستیار؛ گل افروز رمضانی | ||
| 5. | نشانگرهای شایستگیهای رهبری مدیران آموزشی؛ یافته های یک مطالعه داده بنیاد | |
| صفحه 79-106 | ||
| ثریا قوره جیلی؛ اسماعیل رحیمی | ||
| 6. | چگونه توانستیم توسعه حرفهای معلمان را در دوران دنیاگیری بیماری کرونا ارتقا دهیم: اقدامپژوهی معلمان دبستان خیام شهرستان شهرضا | |
| صفحه 107-119 | ||
| راضیه محمد زمانی؛ علی رهایی | ||