| تعداد نشریات | 25 |
| تعداد شمارهها | 492 |
| تعداد مقالات | 3,834 |
| تعداد مشاهده مقاله | 5,569,602 |
| تعداد دریافت فایل اصل مقاله | 2,683,449 |
| 1. | پدیدارشناسی روش آموزش مبتنی بر واقعیت افزوده در درس زیست شناسی | |
| صفحه 3-18 | ||
| فرزانه غریبی؛ فائزه ناطقی؛ سعید موسوی پور؛ محمد سیفی | ||
| 2. | ﻣﻘﺎﻳﺴﻪ اﺛﺮﺑﺨﺸﻲ روش تدریس ﻧﻘﺸﻪی مفهومی ﺑﺎ روش ﺳﺨﻨﺮاﻧﻲ در یادگیری درس زیست شناسی | |
| صفحه 19-28 | ||
| علی نصیر پور؛ زهرا زارع | ||
| 3. | بررسی میزان انگیزه پیشرفت تحصیلی دانشجومعلمان رشتههای آموزش زیستشناسی و فیزیک دانشگاههای فرهنگیان استان اصفهان | |
| صفحه 37-48 | ||
| سید مهدی رجائی؛ فائزه ایمانی؛ مهدی واثقی اردکانی؛ میهن اوستا | ||
| 4. | ضرورت آشنایی دبیران درس زیست شناسی و دانشجویان رشتهی زیست شناسی با اصول اخلاقی (اصول 3RS) پژوهش بر روی حیوانات آزمایشگاهی | |
| صفحه 49-64 | ||
| نورمحمد براهوئی مقدم | ||
| 5. | تاثیر آموزش های مجازی درس زیست شناسی بر میزان خلاقیت دانش آموزان رشته علوم تجربی (مطالعه موردی دانشآموزان پایه دهم منطقه 9 آموزش و پرورش تهران) | |
| صفحه 65-76 | ||
| مهدی حاجی بابایی؛ مصطفی پردلی | ||
| 6. | مروری بر روش تدریس پژوهش محور(IBSE) در آموزش زیست شناسی | |
| صفحه 77-86 | ||
| افروز فرخی؛ محمد اکبرپور | ||