تعداد نشریات | 23 |
تعداد شمارهها | 388 |
تعداد مقالات | 2,997 |
تعداد مشاهده مقاله | 4,261,789 |
تعداد دریافت فایل اصل مقاله | 1,651,788 |
1. | پدیدارشناسی روش آموزش مبتنی بر واقعیت افزوده در درس زیست شناسی | |
صفحه 3-18 | ||
فرزانه غریبی؛ فائزه ناطقی؛ سعید موسوی پور؛ محمد سیفی | ||
2. | ﻣﻘﺎﻳﺴﻪ اﺛﺮﺑﺨﺸﻲ روش تدریس ﻧﻘﺸﻪی مفهومی ﺑﺎ روش ﺳﺨﻨﺮاﻧﻲ در یادگیری درس زیست شناسی | |
صفحه 19-28 | ||
علی نصیر پور؛ زهرا زارع | ||
3. | بررسی میزان انگیزه پیشرفت تحصیلی دانشجومعلمان رشتههای آموزش زیستشناسی و فیزیک دانشگاههای فرهنگیان استان اصفهان | |
صفحه 37-48 | ||
سید مهدی رجائی؛ فائزه ایمانی؛ مهدی واثقی اردکانی؛ میهن اوستا | ||
4. | ضرورت آشنایی دبیران درس زیست شناسی و دانشجویان رشتهی زیست شناسی با اصول اخلاقی (اصول 3RS) پژوهش بر روی حیوانات آزمایشگاهی | |
صفحه 49-64 | ||
نورمحمد براهوئی مقدم | ||
5. | تاثیر آموزش های مجازی درس زیست شناسی بر میزان خلاقیت دانش آموزان رشته علوم تجربی (مطالعه موردی دانشآموزان پایه دهم منطقه 9 آموزش و پرورش تهران) | |
صفحه 65-76 | ||
مهدی حاجی بابایی؛ مصطفی پردلی | ||
6. | مروری بر روش تدریس پژوهش محور(IBSE) در آموزش زیست شناسی | |
صفحه 77-86 | ||
افروز فرخی؛ محمد اکبرپور | ||