آمار

تعداد نشریات23
تعداد شماره‌ها388
تعداد مقالات3,000
تعداد مشاهده مقاله4,267,663
تعداد دریافت فایل اصل مقاله1,657,289

1.

رابطة فلسفة تربیتی و سبک شناختی در حل مسألة معلم با رشد قضاوت اخلاقی دانش‌آموزان

صفحه 7-35
خدیجه حسینی؛ معصومه باقرپور

2.

میزان انطباق محتوای برنامه‌های درسی دورة ابتدایی با نیازهای مرتبط با ارتقای سواد محیط‌ زیستی دانش‌آموزان در حوزة شناختی از دیدگاه معلمان

صفحه 37-65
مهدیه رضائی؛ منظر نجفی؛ حسن شفیعی

3.

تحلیل ابعاد اجتماعی دانش محتوای آموزشی در آموزش ریاضی

صفحه 67-92
وحید نقدی دورباطی

4.

واکاوی موانع و مشکلات فعالیت اعضای هیئت علمی در نظام آموزش ‌عالی تربیت معلم

صفحه 93-121
اسد حجازی

5.

ارائة مدل سنجش اثربخشی کارکردهای دانشگاه فرهنگیان

صفحه 123-152
حمید شاطری باقی آبادی؛ محمدنقی ایمانی؛ سید رسول حسینی

6.

رواسازی پرسشنامة هیجان‌های تحصیلی دانش‌آموزان دوره ابتدایی (AEQ-ES)

صفحه 153-179
سید عدنان حسینی

7.

بررسی وضعیت سایش اجتماعی کارکنان و رابطة آن با بیگانگی شغلی کارکنان اداره‌کل آموزش و پرورش لرستان

صفحه 181-201
فرانک موسوی؛ اسد یگانه

8.

پیش‌بینی بهزیستی روان‌شناختی براساس مؤلفه‌های خودارزشمندی در دانشجویان دانشگاه فرهنگیان آذربایجان شرقی

صفحه 203-220
حسین رحیمی راد؛ اکبر رضایی؛ منصور بیرامی

9.

تأثیر ابعاد مدیریت دانش بر انگیزش و عملکرد شغلی دبیران تربیت بدنی شهر شیراز

صفحه 221-244
سید نصراله سجادی؛ بهاره رحمانیان کوشککی

10.

آسیب‌شناسی برنامة کارورزی دانشگاه فرهنگیان بر اساس مدل تحلیلی سه‌شاخگی «3c»

صفحه 245-265
نرجس رستگاری؛ پروین سالاری چینه

11.

شناسایی موانع اجرای اثربخش خط‌مشی‌های وزارت آموزش و پرورش با استفاده از روش دلفی فازی

صفحه 267-295
رضا زینی وند؛ محمدرضا باقرزاده؛ یوسف قلی پور کنعانی؛ مهرداد متانی؛ محسن عارف نژاد

12.

ارائة الگوی جذب دانشجومعلم در دانشگاه فرهنگیان (با رویکرد آمیخته)

صفحه 297-315
صفی الله رمضانخانی؛ عباس خورشیدی؛ فاطمه حمیدی فر

13.

نقش میانجی درگیری شغلی معلمان در رابطة توانمندی‌های شخصیتی با فرسودگی شغلی

صفحه 317-341
طاهره حیدری لقب؛ سیاوش طالع پسند

14.

نقش واسطه‌ای اضطراب امتحان در رابطة بین تنظیم شناختی هیجان و تعلل‌ورزی تحصیلی در دانشجویان دانشگاه فرهنگیان

صفحه 343-360
مهدیه خلیلی خضرآبادی؛ امین رفیعی پور؛ علیرضا صفری؛ ابوالفضل علیزاده

15.

ارائة مدل خط‌مشی‌گذاری آموزشی مبتنی بر رویکرد رفتاری در حوزة آموزش‌های مهارتی در ایران: یک مطالعة کیفی

صفحه 361-382
ناهید مسلمی؛ علی حمیدزاده؛ حسین خنیفر

16.

بررسی نابرابری‌های آموزشی سیستان و بلوچستان در مقایسه با شاخص‌های کشوری و ارائة الگویی برای تحقق عدالت آموزشی با تأکید بر فلسفة تعلیم و تربیت اسلامی

صفحه 383-413
یارمحمد حسین بر؛ عزت الله نادری؛ مریم سیف نراقی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب