تعداد نشریات | 23 |
تعداد شمارهها | 389 |
تعداد مقالات | 3,009 |
تعداد مشاهده مقاله | 4,296,210 |
تعداد دریافت فایل اصل مقاله | 1,684,497 |
1. | بررسی کتاب علوم تجربی سوم ابتدایی براساس تئوری هوشهای چندگانه | |
صفحه 1-12 | ||
الهام منوچهری زاده | ||
2. | بررسی بازتاب تصویری آموزههای زیستمحیطی: یک تحلیل محتوای بصری | |
صفحه 13-27 | ||
الهه کشاورز؛ فاطمه مشک بید | ||
3. | مطالعه علل و زمینه بی انگیزگی تحصیلی دانشجومعلمان علوم پایه با رویکرد کیفی | |
صفحه 28-45 | ||
داود قاسم زاده؛ صمد حسینی صدر | ||
4. | مروری بر شیوه های نوین ارزشیابی در آموزش علوم تجربی | |
صفحه 46-64 | ||
فاطمه آقازاده | ||
5. | تحلیل محتوای کتب درسی علوم تجربی دوره دوم ابتدایی از نظر میزان توجه به مؤلفه های محیط زیست | |
صفحه 65-88 | ||
مهتاب محمدی | ||
6. | بررسی جریان های ششگانه رویکرد STSE در کتاب علوم سال پنجم مقطع ابتدایی و میزان انطباق آنها با اهداف برنامه درسی ملی زیر نظام سند تحول آموزش و پرورش | |
صفحه 89-105 | ||
حمید رضا وطن پور؛ پردیس رشیدی | ||