 
				| تعداد نشریات | 25 | 
| تعداد شمارهها | 493 | 
| تعداد مقالات | 3,836 | 
| تعداد مشاهده مقاله | 5,623,048 | 
| تعداد دریافت فایل اصل مقاله | 2,701,535 | 
| 1. | ارزشیابی مستمر و ایجاد فرصتهای یادگیری در بهبود آموزش تاریخ | |
| صفحه 1-16 | ||
| فضل اله فولادی پور | ||
| 2. | برنامه درسی تاریخ و نقش آن در شکلدهی باورها و افکار دانشآموزان نسبت به هویت و فرهنگ ملی کشورشان | |
| صفحه 17-24 | ||
| میثم سلیمانی؛ افتخار قاسم زاده | ||
| 3. | چگونگی آموزش تاریخ به کودکان با تأکید بر نقش تربیتی آن | |
| صفحه 25-37 | ||
| افتخار قاسم زاده؛ میثم سلیمانی | ||
| 4. | چگونگی تدریس درس«جنگ جهانی دوم و جهان پس از آن» با روش «پرس و جو»: رویکرد درس پژوهی | |
| صفحه 38-52 | ||
| سعید رومانی؛ شجاع عربان؛ اسفندیار سپهوند؛ بابک نیک پور؛ ابوالفضل گچکوب زاده | ||
| 5. | کاربرد هوش مصنوعی در آموزش تاریخ | |
| صفحه 53-65 | ||
| سید علی محمد مختاری؛ ریحانه رضوانی | ||
| 6. | واکاوی مفهوم هویت ملی و مولفههای آن در کتاب تاریخ پایه دهم | |
| صفحه 66-80 | ||
| زهرا اسمی جوشقانی | ||