تعداد نشریات | 23 |
تعداد شمارهها | 389 |
تعداد مقالات | 3,009 |
تعداد مشاهده مقاله | 4,296,002 |
تعداد دریافت فایل اصل مقاله | 1,684,189 |
1. | ارزشیابی مستمر و ایجاد فرصتهای یادگیری در بهبود آموزش تاریخ | |
صفحه 1-16 | ||
فضل اله فولادی پور | ||
2. | برنامه درسی تاریخ و نقش آن در شکلدهی باورها و افکار دانشآموزان نسبت به هویت و فرهنگ ملی کشورشان | |
صفحه 17-24 | ||
میثم سلیمانی؛ افتخار قاسم زاده | ||
3. | چگونگی آموزش تاریخ به کودکان با تأکید بر نقش تربیتی آن | |
صفحه 25-37 | ||
افتخار قاسم زاده؛ میثم سلیمانی | ||
4. | چگونگی تدریس درس«جنگ جهانی دوم و جهان پس از آن» با روش «پرس و جو»: رویکرد درس پژوهی | |
صفحه 38-52 | ||
سعید رومانی؛ شجاع عربان؛ اسفندیار سپهوند؛ بابک نیک پور؛ ابوالفضل گچکوب زاده | ||
5. | کاربرد هوش مصنوعی در آموزش تاریخ | |
صفحه 53-65 | ||
سید علی محمد مختاری؛ ریحانه رضوانی | ||
6. | واکاوی مفهوم هویت ملی و مولفههای آن در کتاب تاریخ پایه دهم | |
صفحه 66-80 | ||
زهرا اسمی جوشقانی | ||