 
				| تعداد نشریات | 25 | 
| تعداد شمارهها | 493 | 
| تعداد مقالات | 3,836 | 
| تعداد مشاهده مقاله | 5,623,048 | 
| تعداد دریافت فایل اصل مقاله | 2,701,538 | 
| 1. | ارائه مدلی مبتنی بر روش تدریس اکتشافی برای آموزش درس شیمی و مقایسه آن با روش تدریس سخنرانی | |
| صفحه 1-20 | ||
| حسین غلامشاهی؛ وحید امانی | ||
| 2. | فناوری اطلاعات و ارتباطات (ICT) در آموزش شیمی طی همهگیری بیماری کووید-19: دستاوردها و چالشها | |
| صفحه 21-39 | ||
| نسیم اصغری لالمی | ||
| 3. | محتوای کاربردی طراحی شده برای مبحث الکترولیز مبتنی بر رویکرد کاوشگری | |
| صفحه 41-58 | ||
| معصومه قلخانی؛ محبوبه آقایی چادگانی؛ زهره احمدی | ||
| 4. | مقایسه محتوای مدل اتمی بوهر و اعداد کوانتمی در کتاب شیمی کشورهای ایران و اتیوپی | |
| صفحه 59-78 | ||
| جمال باوردی مقدم؛ اسماعیل اولی؛ رحیم رضایی | ||
| 5. | مقایسه اثربخشی روش آموزش مبتنی بر حل مسئله با روش سخنرانی جهت یادگیری فعال مبحث شکل هندسی مولکول ها در شیمی عمومی برای دانشجویان علوم پایه | |
| صفحه 79-101 | ||
| حمیده حقیقت؛ مهرانگیز فتحی نیا؛ امیرمحمد بهرامی مداح | ||
| 6. | طراحی محتوا برای آموزش شناخت عناصر با رویکرد اکتشافی بر اساس نظریه برونر | |
| صفحه 103-128 | ||
| زهرا احمدی؛ زهره احمدی؛ معصومه قلخانی | ||