تعداد نشریات | 23 |
تعداد شمارهها | 388 |
تعداد مقالات | 3,000 |
تعداد مشاهده مقاله | 4,269,462 |
تعداد دریافت فایل اصل مقاله | 1,659,354 |
1. | ارائه مدلی مبتنی بر روش تدریس اکتشافی برای آموزش درس شیمی و مقایسه آن با روش تدریس سخنرانی | |
صفحه 1-20 | ||
حسین غلامشاهی؛ وحید امانی | ||
2. | فناوری اطلاعات و ارتباطات (ICT) در آموزش شیمی طی همهگیری بیماری کووید-19: دستاوردها و چالشها | |
صفحه 21-39 | ||
نسیم اصغری لالمی | ||
3. | محتوای کاربردی طراحی شده برای مبحث الکترولیز مبتنی بر رویکرد کاوشگری | |
صفحه 41-58 | ||
معصومه قلخانی؛ محبوبه آقایی چادگانی؛ زهره احمدی | ||
4. | مقایسه محتوای مدل اتمی بوهر و اعداد کوانتمی در کتاب شیمی کشورهای ایران و اتیوپی | |
صفحه 59-78 | ||
جمال باوردی مقدم؛ اسماعیل اولی؛ رحیم رضایی | ||
5. | مقایسه اثربخشی روش آموزش مبتنی بر حل مسئله با روش سخنرانی جهت یادگیری فعال مبحث شکل هندسی مولکول ها در شیمی عمومی برای دانشجویان علوم پایه | |
صفحه 79-101 | ||
حمیده حقیقت؛ مهرانگیز فتحی نیا؛ امیرمحمد بهرامی مداح | ||
6. | طراحی محتوا برای آموزش شناخت عناصر با رویکرد اکتشافی بر اساس نظریه برونر | |
صفحه 103-128 | ||
زهرا احمدی؛ زهره احمدی؛ معصومه قلخانی | ||