تعداد نشریات | 23 |
تعداد شمارهها | 389 |
تعداد مقالات | 3,009 |
تعداد مشاهده مقاله | 4,295,350 |
تعداد دریافت فایل اصل مقاله | 1,683,406 |
1. | روش تدریس حل مسئله در فرآیند باددهی – یادگیری مبحث پیوندیونی درس علوم تجربی دوره اول متوسطه | |
صفحه 1-10 | ||
زهرا احمدآبادی | ||
2. | اثربخشی آموزش بهشیوه معکوس بر یادگیری و یادداری علوم تجربی دانشآموزان دختر دوره ابتدایی ناحیه دو یزد | |
صفحه 11-23 | ||
مرضیه شفیعی؛ فاطمه اغنیایی | ||
3. | تحلیل محتوای کتاب فیزیک پایه یازدهم رشته ریاضی- فیزیک بر اساس رویکرد ماهیت علم | |
صفحه 24-36 | ||
محمدرضا فتحی؛ زهره عروجی | ||
4. | وارسی محتوی برنامهریزی درسی قصد شده آموزش علوم تجربی دانشگاه فرهنگیان با برنامه درسی اجرا شده و شناسایی محتوای برنامه درسی مغفول | |
صفحه 37-59 | ||
صادق زارع صفت؛ فاطمه صابری؛ زکیه دامغانیان؛ فاطمه زیاری | ||
5. | یادگیری جذاب و اثربخش علوم تجربی برای شاگردان دوره ابتدایی با استفاده از رویکرد پروژه محور (PBL) | |
صفحه 60-84 | ||
بهاره سلمانی محمد آبادی؛ زینب سلیمان پور | ||
6. | بررسی میزان توجه به کاربرد آنالوژی در آموزش شیمی در کتابهای درسی شیمی دوره دوم دبیرستان | |
صفحه 85-96 | ||
صمد حسینی صدر | ||