آمار

تعداد نشریات24
تعداد شماره‌ها457
تعداد مقالات3,546
تعداد مشاهده مقاله5,142,849
تعداد دریافت فایل اصل مقاله2,327,157

1.

نقش میانجی باورهای معرفت شناختی در ارتباط بین ارزش های فرهنگی و راهبردهای فراشناختی دانشجو معلمان دانشگاه فرهنگیان

صفحه 1-19
هیمن خضری آذر؛ صلاح الدین ابراهیمی؛ جعفر رجب زاده

2.

واکاوی انطباق برنامه درسی جدید دوره کارشناسی رشته آموزش ریاضی دانشگاه فرهنگیان با ماموریت متناظر در سند تحوّل بنیادین

صفحه 21-39
سهراب عظیم پور؛ یونس کریمی فردین پور؛ فیروز محمودی

3.

مطالعه پدیدار شناختی موانع و مشکلات تدریس و یادگیری فارسی پایه اول دبستان و ارائه راهکار(مطالعه موردی آموزش و پرورش استان خراسان رضوی)

صفحه 41-58
سیدمحمد سجادی؛ نسرین محمد تقی زاده

4.

تعامل پویا بین تفکر تاملی ، ذهن آگاهی و نگرش مثبت در فراگیران زبان انگلیسی

صفحه 59-73
افسانه غنی زاده؛ سپیده میرزایی؛ هانیه مقدم

5.

شایستگی دیجیتال معلمان در فرآیند یاددهی- یادگیری مدارس آینده

صفحه 75-88
علی سعیدی؛ حامد میبودی

6.

بررسی عوامل مؤثر بر انتخاب محل نشستن دانش آموزان در کلاس‌های درس

صفحه 89-103
اباذر کافی موسوی؛ مریم رضایی

7.

الگوی پارادایمی نقش معلمان در احیای تفکر دینی و ترویج معارف نماز در بین آینده سازان انقلاب

صفحه 105-123
احمد عباسی دره بیدی؛ عاطفه افضل

8.

عوامل مؤثر بر کارآفرینی آموزشی در نظام دانشگاهی (مورد مطالعه: دانشگاه فرهنگیان)

صفحه 125-147
حمیده جلیلی؛ هادی براتی؛ محمد محمدی

9.

الگوی هم‌آفرینی دانشجو معلمان دانشگاه فرهنگیان: به سوی توسعه ظرفیت رهبری آموزشی جامعه محور

صفحه 149-171
مجتبی طاهری؛ حمید فرهادی راد؛ عبداله پارسا؛ سکینه شاهی

10.

شناسایی دستاوردها، فرصت ها، چالش‌ها و عومل موثر بر اجرای طرح عید وداستان و هنر در روایت های آموزگاران دوره ابتدایی

صفحه 173-186
ساجده صالحی نودز؛ محمد جاودانی

11.

میزان دستیابی به مهارت‌‌های نرم از طریق برنامه درسی دانشگاه فرهنگیان : مطالعه موردی: دانشگاه فرهنگیان -پردیس شهید هاشمی‌نژاد مشهد

صفحه 187-214
مهدیه رحیمی؛ رضوان حکیم زاده؛ محمد جوادی پور

12.

شناسایی شایستگی‌های عاطفی مدیران مدارس (یک مطالعه فراترکیب)

صفحه 215-235
سیدحسین موسوی؛ مهسا عزیزی؛ لادن حاجی‌انوری

13.

بررسی مسایل و چالش های اجرای برنامه درسی آموزش زبان انگلیسی در مدارس روستایی استان هرمزگان و ارایه راهکارهایی برای بهبود کیفیت فرایند آموزش: رویکرد پدیدارشناختی

صفحه 237-263
امید ملاحی

14.

راهبردهای معلمان ریاضی برای تبدیل مسائل کلامی استاندارد به مسائل کلامی تفسیری

صفحه 265-280
ابوالفضل رفیع پور؛ زهره خزایی

15.

ارائه الگویی برای توسعه جو رشددهنده در کلاس تربیت بدنی بر اساس تئوری مولتی گرندد

صفحه 281-298
محسن وحدانی؛ مرضیه رضوانی؛ حمیدرضا میرصفیان؛ نجمه رضاسلطانی

16.

پیشایندها و پیامدهای معلم‌رهبری در نظام آموزش و پرورش؛ یک مطالعه فراترکیب

صفحه 299-316
افشین عابدی نیا؛ عادل زاهد بابلان؛ مهدی معینی کیا؛ علی خالق خواه

17.

بررسی کج فهمی های دانش آموزان پایه دهم درباره مفاهیم استوکیومتری و موازنه معادله های شیمیایی با روش ارزیابی مفهومی

صفحه 317-337
وحید امانی؛ زکیه اکرمی؛ مرتضی امیدوار

18.

بازنمایی تجربۀ زیستۀ معلمان از کارراهۀ شغلی

صفحه 339-353
شهاب نصیری نیا؛ سیف الله رحمانی؛ شراره صادقی؛ پیمان مجیدی

19.

باورهای معلمان درباره مسؤولیت آنان در قبال انگیزش تحصیلی دانش‌آموزان (یک مطالعه پدیدارشناسانه)

صفحه 355-373
محمد حسین بهرامی؛ حسین جعفری ثانی؛ مرتضی کرمی؛ خدیجه فتحی پور

20.

تعویق در رضامندی دانشجویان دارای رفتارهای خودشکن: شواهدی از مقایسۀ اثربخشی آموزش مهارت‌های خودتعیین‌گری و آموزش مبتنی بر پذیرش و تعهد

صفحه 375-392
نواب کاظمی؛ سید ولی الله موسوی؛ سجاد رضایی


سامانه مدیریت نشریات علمی. طراحی و پیاده سازی از سیناوب