آمار

تعداد نشریات25
تعداد شماره‌ها493
تعداد مقالات3,835
تعداد مشاهده مقاله5,579,031
تعداد دریافت فایل اصل مقاله2,687,955

1.

مؤلفه‌های برنامه درسی بر اساس نظریه شناخت موقعیتی با روش سنتز پژوهی

اقدس باغستانی؛ امینه احمدی؛ محمد نوریان

2.

مروری بر انگیزش در بخش آموزش عالی و مصورسازی مرز دانش با روش علم‌سنجی

سعید غیاثی ندوشن؛ عباس عباس پور؛ غلامرضا ذاکرصالحی؛ علی خرسندی طاسکوه؛ مهسا توان

3.

بررسی برنامه درسی تربیت هنری دوره ابتدایی، از منظر رویکرد سازنده گرایی(مورد مطالعه: نومعلمان استان چهارمحال و بختیاری)

محمد نیکخواه

4.

ارزشیابی اثربخشی دوره‌های آموزش ضمن خدمت معلمان درس فرهنگ و هنر مقطع متوسطه استان البرز براساس الگوی ارزشیابی سیپ (CIPP)

حامد عباسی کسانی؛ نرجس مصحف؛ مریم سعداله؛ زهرا جوادی نیا صومعه سرایی

5.

طراحی چارچوب سرفصل درسی با رویکرد یادگیری ترکیبی به منظور ارتقا کیفیت روشهای تدریس

محمد رضا نیلی احمدآبادی

6.

تبیین روش های تربیتی مبتنی بر اصل تداوم با تأکید بر آموزه‌های قرآن و حدیث

صفر نصیریان؛ یاسین کمالی وحدت

7.

بررسی تحلیلی طیف رویکردها و روش‌های برقراری ارتباط و آموزش دانش‌آموزان با آسیب شنوایی

مرضیه رحمانی؛ محمد عاشوری

8.

مقایسه وتحلیل دوگانگی اهداف اسلامی آموزش درکشورهای منتخب وراهکارهای مواجهه معلمان

غلامرضا ذاکرصالحی

9.

آزمون الگوی علی نقش ادراکات محیطی کلاسی دانشگاهی در خودکارآمدی معلمی دانشجو معلمان

منیره صالحی؛ سعیده زاهد

10.

تقویت نگرش مثبت و امید شغلی دانشجومعلمان دانشگاه فرهنگیان برای کارآفرینی: نقش مربی‌گری آموزشی

زینب جهانبخش؛ زهرا جهانبخش

11.

تاثیر استفاده از فناوری‌ها و برنامه‌های کاربردی هوش مصنوعی در افزایش یادگیری خود راهبر و توسعه حرفه‌ای نو معلمان دوره ابتدایی

رحیم مرادی؛ فاطمه قمری منظر؛ فاطمه سادات عابدینی،؛ زهرا اخلاقی

12.

بازخوانی گفتمان‌های‌ موجود در حوزه توسعه حرفه‌ای معلمان ؛ از حرفه‌ای گرایی تا حرفه‌ای گری

مرضیه کهندل

13.

بازنمایی نقش مدیران آموزشی در گسترش اجتماعات یادگیری معلمان

فاطمه عنایتی زاده؛ داود قرونه

14.

کارآمدی برنامه روان آموزشی گروهی پویشی در تقویت ایگو و کاهش تعارضات دانشجومعلمان

جمشید جراره؛ امید سیفوری

15.

مدل پارادایمی توسعه‌ی اوقات فراغت دانشجومعلمان کشور با تأکید بر آسیب‌شناسی وضع موجود

زینب نقی لو؛ فرشته کتبی؛ سید امیر قاسم تبار

16.

اثر شخصیت پویا بر درگیر شدن در شغل و شایستگی شغلی معلمان ورزش

علی چوری؛ سعیده جهان تیغ؛ ناصر بای

17.

تطور مفهومی تأمل معلمان: مرور نظا‌مند و تحلیل مضمون بر پایه پارادایم‌های تربیتی ‏

مسعود رامرودی؛ خلیل غلامی؛ یحیی معروفی

18.

تأثیر آموزش روش‌های تفکر منطقی (قصه‌گویی و اجتماع پژوهشی) بر مهارت استدلال، سازگاری اجتماعی و پیشرفت تحصیلی دانش آموزان

زهرا بهاروند ایران نیا


سامانه مدیریت نشریات علمی. طراحی و پیاده سازی از سیناوب